donderdag 15 augustus 2013

Verwennerij !!!!


Wat heb ik gisteren een heerlijke dag gehad.
Zonovergoten, supergezellig en ik ben lekker verwend.
Deze slinger hing binnen maar ik had hem beter buiten kunnen hangen, zo leuk die kaartjes uit de nieuwste Flow.

Allereerst bracht de postbode heel wat kaartjes.


Van Moos, de lieverd, kreeg ik een prachtig beursje. Is het geen plaatje???


En van Syl, ook al zo'n schat, kreeg ik dit mooie handgemaakte hart.
Gemaakt met liefde staat er op en dat straalt er ook van af.


Dank jullie wel meisjes, ben er heel blij mee!!!

Verder werd ik heerlijk in de bloemetjes gezet.


Kreeg ik lieve presentjes en de kinderen hadden geshopt bij mijn favoriete webwinkel Postpapier enzo van hun kreeg ik een prachtige stempeldoos, een lettertang( yeaaahhhhh) en tape voor de tang, een lieve kaart en ook nog een tegoedbon voor de shop dus ik kan nog lekker even gaan struinen.


En mijn allermooiste cadeautje was natuurlijk de knuffel van Indy, mijn hartje!!

Kortom een dag met een gouden randje, gedeeld met een ieder die mij zeer lief is, ik ben een gelukkig mens!!!!


16 opmerkingen:

  1. Een op en top SUPER jarige jetje dag!
    Helemaal heeeeeerlijk ♡

    Wat een mooi hart van Syl!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toe maar!! Die dag heb je in ieder geval al binnen......die pakken ze je niet meer af... lekker hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk meid, dat je zo verwend bent. Dat heb je ook verdiend hè.
    Geniet lekker van je cadeautjes (lettertang, oh oh voor je het weet kun je niet meer stoppen), ben ook zwaar fan van het Moos-beursje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, geweldig dat je zo'n super dag hebt gehad!!! :D Wat een heerlijke kado's!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je een lekkere verwendag hebt gehad. Hoort er ook bij om op een verjaardag lekker in het middelpunt te staan. Geniet er nog maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om zo verrast te worden met allemaal moois en liefs. Geniet er nog maar lekker lang van na.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog gefeliciteerd en wat fijn dat het zo'n prachtige dag is geweest!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zalig toch is dat om je te mogen wikkelen in zoveel liefde waarin je omhuld wordt.
    Geniet nog maar lekker na, wie weet krijg je mijn verlate post al vandaag ;).
    Ik kreeg ook al leuke post van een aantal lieverds, ik heb hem nog niet geopend, nog even een half dagje geduld hebben :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke post en fijne cadeaus. Klinkt als een geslaagde dag, mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verwennerij weer, heerlijk al die aandacht (en cadeautjes) Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heerlijke verwennerij zeg,nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superdag beschrijf jij. Het voelt alsof je ons als lezers er ook even van mee wilt laten genieten.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alsnog gefeliciteerd en wat ben je heerlijk verwend! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...