zondag 12 januari 2014

Dienblad pimpen !!!

Ik heb naast mijn haaknaald ook weer eens de borduurnaald erbij gepakt.
Heel lang geleden zag ik bij Elizabeth schattige borduurtjes van cupcakes voorbij komen. Zij was toen zo lief om ze naar mij te mailen en deze patroontjes zweefden nog steeds in mijn gedachten rond.

Ik vind borduren heerlijk maar als je borduurtje af is wil ik er wel graag een bestemming voor hebben en dat heb ik voor dit projectje.
Ik ga het fotodienblad wat in mijn keuken staat pimpen.
Het eerste cakeje is af, zo leuk om te doen. Ik viel vooral voor deze patroontjes omdat er overal zo'n leuke achtergrond bij zit.


Rond de kerstdagen voltooide ik nog een ander borduurtje voor een Regenboogkussen.
De opdracht was een elfje maar niet te kinderachtig het was nl. bestemd voor een dame van 14, dit is het geworden. 

 

Fijne zondag allemaal!!

15 opmerkingen:

  1. Mooi! ik heb ook nog ergens een half afgemaakt borduurtje liggen, ik heb r het geduld het geduld niet voor geloof ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Vooral dat elfje, zo gedetailleerd in haar gezichtje. Dat doe ik je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig moppie!!!!!!! Ik heb er het geduld niet voor hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! Borduren is zo mooi en ook leuk om te doen.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ik bedoel natuurlijk borduurwerkjes.
      Waar het hart van vol is he ;-)

      Verwijderen
  6. Mooi gemaakt! Ik word zo wel nieuwsgierig naar de andere cupcakejes, deze ziet er in ieder geval al fantastisch leuk uit! Ik heb jaren geleden eens een groot borduurwerk gemaakt dat nu ingelijst op onze slaapkamer hangt, maar ik moet er eigenlijk niet aan denken om weer zoiets te beginnen (destijds wel, maar dat is nooit meer af gekomen...). Zo'n kleiner projectje is wat ' behapbaarder' he! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, vooral dat cupcakeje. Inderdaad heel mooi met die geborduurde achtergrond erbij.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi geborduurd zeg,ik vind dat zo knap....borduren is echt niet aan mij besteed

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé, nu herinner ik het me weer... De cupcakes uit het franse tijdschrift! Ik had niet gezien dat er ook zo'n leuke achtergrond bij was, wel een hele klus om die ook te borduren!
    Het elfje heb je anders ook heel mooi gedaan, prachtige tinten en de stiksteekjes laten het zo mooi uitkomen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat dienblad wordt supermooi zo! En wauw, dat elfje, héél mooi! Ik krijg ook weer zin om te borduren :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...