donderdag 26 juni 2014

Fleur, kleur en Kyra !!


Groene vingers hebben wij hier in huis niet en tuinieren is ook niet onze hobby.
Maar als er dan weer van alles in bloei staat kunnen we er wel heel erg van genieten. Vooral de hortensia's zijn bij mij favoriet en zitten dit jaar weer lekker vol. De hortensia in de voortuin heeft meerdere kleuren, van paarsblauw naar fusia en roze.



De geranium aan de schutting is een overblijvertje van vorig jaar en de vrouwenmantel komt spontaan tussen de tegels door en mag van manlief blijven staan.

  
Ook de slakken beleven weer een toptijd, zie je hem zitten op de linkerfoto.


Die heerlijke knalgele kocht ik vorig jaar voor een prikkie van de bijna dooie plantentafel in het tuincentrum ;-)) en bij ons ging hij groeiende heen. En ook dit jaar weer bloemen, ik heb alleen geen idee wat voor plant het is, jullie???



Als laatste nog even een foto van onze lieve Kyra, die zich sinds de dood van Amber heel erg alleen voelt.

Dan wens ik jullie alvast een fijn weekend toe, ik duik de nachtdienst weer in!!

7 opmerkingen:

  1. Het gele bloemetje, is het geen Coreopsis? Ik kan het niet zo goed zien op de foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hè, die bloeiende tuin. Hier is ie ook prachtig. Geef Kyra maar een aai, wat een schatje. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige zee van bloemen in jouw tuin ... gezellig ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Arme Kyra! Dat zo'n dier daar zo'n last van kan hebben...
    Je tuinplanten doen het helemaal goed! Kijk nog maar eens goed naar jullie vingers, volgens mij zijn ze echt wel een beetje groen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zo in je tuin echt kleur en fleur en een dikkeknuffel voor Kyra
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die hortensia in al die kleurnuances is geweldig! Enne sneu voor Kyra dat ze nu alleen is, wat kunnen ze dat goed aanvoelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige bloemenzee in je tuin, Linda! Ik kan daar ook zo van genieten...
    Onze hortensia's (wat houd ik toch van die ouderwetse bollen ..) doen het dit jaar ook geweldig. Ik vind de blauwe bloemen eigenlijk het mooist, maar we hebben ook een heleboel roze. Dat schijnt in de grond te zitten, het kopergehalte...
    Jammer dat het weer een beetje minder wordt hè... Moeten we weer binnen zitten.
    Geef Kyra maar een dikke knuffel van me!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...