maandag 7 mei 2012

Regenboogkussens


Van het weekend weer begonnen aan een borduurtje voor een Regenboogkussen . Inmiddels mijn derde lapje en ik vind het zo leuk om te doen. Regenboogkussens worden aangevraagd voor mensen die wel een extra steuntje in de rug kunnen gebruiken. Vrijwilligers borduren elk 1 lapje van de 5 per kussen met onderwerpen die de ontvanger na aan het hart liggen daarna wordt er een kussen van gemaakt vaak met mooi patchwork.


Hier ben ik nu mee bezig, het thema is liefde en ik vond deze wel erg mooi, dit keer alles in 1 kleur!


 Deze maakte ik voor een ander kussen, ik vind hem zo leuk geworden en ben benieuwd hoe hij straks in het kussen is verwerkt.


Dit is het eerste kussen waar ik aan meedeed, het lapje in het midden is van mij, een bamboestruik met de naam van de ontvangster.
Ik vind het een geweldig initiatief en hoop nog heel lang hier aan mee te mogen werken!!

10 opmerkingen:

  1. Dit is inderdaad een geweldig initiatief! Heel veel borduurplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Linda!
    Wat een mooi initiatief en wat een fijn werkje!
    Gaat het trouwens goed met je revalidatie? En heeft je zoon zich een beetje kunnen neerleggen bij de tegenslag van afgelopen tijd?
    Fijne dag,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk initiatief, Linda en jij maakt er wel heel mooie borduurwerken van. Wat zullen ze blij met je zijn. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed initiatief inderdaad en ook heel dankbaar werkt lijkt me. Mooie bijdragen heb je geleverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat bijzonder, ik heb er nog nooit van gehoord! Het is een mooi gebaar en je hebt zeker eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig borduurwerk en prachtig initiatief ...had er nog niet van gehoord....

    liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hier nog nooit van gehoord, maar wat een geweldig initiatief!
    Je maakt ook wel heel leuke motieven. Die zwanen zijn mooi!
    Je vermaakt je in ieder geval wel. Dat is duidelijk. Gaat het verder ook goed met je?

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi. Ik had er nog nooit van gehoord.
    Succes!
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ken het ook niet, mooi iniatief! en wat een mooie borduurtjes. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, de Regenboogkussens is een mooi doel waarbij je je talent kan gebruiken!
    Ik doe ook regelmatig mee, al staat het bij mij nu even op een laag pitje wegens overbelasting.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...