zaterdag 2 februari 2013

Carpe diem en uitslag mini-weggever !!!!

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogje. Vandaag laat uit bed want ook HAPPY druk heeft zijn keerzijde maar je hoort mij niet klagen. Gisteren zei iemand tegen mij: jij bent duidelijk het type van "het glas is half vol" en zo is het maar net!!!!! Mijn motto is niet voor niets "pluk de dag"


Dan gaan we nu over tot de trekking van de mini-weggever. En aangezien ik geen vriendjes ben met Random org. vroeg ik mijn zoon om een getal tussen de 1 en de 12 omdat 11 dames zich hadden aangemeld.


En hij zei: uuhhhhh nummer 9 en dat is  tadahhhh SOFIE. Van harte en stuur je mij je adres even dan komt het hoesje zo snel mogelijk naar je toe en nu maar hopen dat hij past.

Natuurlijk maakte ik voor mijn dochter een nieuw hoesje en dat werd deze en die paste perfect!!!



En dan sluit ik af met een mooi ontluikend sneeuwklokje op mijn tafel terwijl het zonnetje lekker naar binnen piept en onze Ko heerlijk geniet van zijn middagtukje. Fijn weekend allemaal!!! 


23 opmerkingen:

  1. Sofie, gefeliciteerd met je gewonnen hoesje!

    En wat heb je zelf weer een mooi hoesje gemaakt voor je dochter, echt top!

    Lekker hé, dat zonnetje in je huiskamer :-)
    Ik zit hier ook lekker te haken en te blogeen... hihihi

    Voor jou ook een fijn weekend!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig boerenbont hoesje! En leuk, pluk-de-dag is ook mijn lijfspreuk. Samen met nog een paar andere...

    Groetjes en heel fijn weekend,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwww wat een gaaf hoesje!!!! hoe kan ik dat nou gemist hebben zeg
    sofie proficiat

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi nieuw hoesje voor je dochter en wat een heerlijke lentefoto, X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi zeg !! en Sofie gefeliciteerd !
    fijn weekeinde :-)


    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal lente bij jou ! Van harte voor Sofie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat hollandse hoesje vind ik echt helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Even snel je vorige blogje gelezen want ja zo gaat dat soms .....tijd,.....maar super lekker dat het zo goed gaat en dat hoesje voor je dochter is ook weer erg leuk hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het hoesje voor je dochter is superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sophie proficiat met dat mooie hoesje. Je hebt trouwens wel weer een hele mooie gemaakt voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super, die ontluikende lente in huis! Alvast weeral iets om met je halfvolle glas op te klinken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat Sofie! Het hoesje met de koe is heel leuk geworden.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai, ik liep even wat achter met blogjes lezen maar ik lees dat het weer een stuk beter gaat. Super hoor. Ik hoop echt voor je dat het lukt met die nachtdiensten. Ik vind je telefoonhoesje echt geweldig. Nu ik niet de gelukkige was van je give away ga ik maar over tot het maken van een replica want ik vind ze heel leuk. Nog een fijne zondag. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto die onderste, dat sneeuwklokje met op de achtergrond de poes en de vrolijke haaksels! Veel plezier voor Sofie met het hoesje! En heel fijne zondag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Joepie, ik stuur je direct een mailtje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En deze week al ontvangen, morgen een blogje erover THX!

      Verwijderen
  16. Het nieuwe hoesje is weer prachtig!
    Sofie, gefeliciteerd en veel plezier er mee!
    Linda, vandaag lekker rustig aan hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, Sofie!
    Je dochter boft ook maar met zo'n moeder: het hoesje dat je voor haar gemaakt hebt, ziet er geweldig leuk uit.

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi ik ga jou ook volgen hoor leuke blog.:-) ik volg haak zaken ook al. Klein wereldje dus. Leuke hoesjes heb je gemaakt zeg. Fijne dag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihi haak maar aan bedoel ik. Haak zaken volg ik ook. Is ook erg leuk. :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heerlijk bericht hieronder!! Inderdaad de dag erna, rustig aan doen hoor. Maar wel heerlijk dat gevoel!! Fijne zondagavond nog! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooi hoesje, ik ben helemaal weg van koetjes.
    Sophie gefeliciteerd.

    HOERA DE LENTE IS IN ZICHT!!!

    groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...