vrijdag 9 maart 2012

Daar is ie dan.......!!!!!


 Déborah was erg blij met de door mij gemaakte swap en nu kan ik dus wat foto's laten zien van het draakje en zijn nieuwe vriendinnetje die ik hiervoor maakte.



Zijn het geen schatjes geworden allebei, het was best even een werk maar ik was op slag verliefd op dit stel. Het eenhoorntje werd in zijn geheel aan elkaar gehaakt en dat was even wennen maar eigenlijk werkt het wel makkelijker want je bent wel gelijk klaar .






Verder maakte ik nog wat andere dingetjes voor haar en natuurlijk kocht ik ook nog wat maar dat kun je bij haar bekijken.

En dan zit je op de bank je blogje te schrijven en staat plotseling je vriendin uit Denemarken voor de deur met haar man. Wat een verrassing en zo leuk om elkaar weer even te zien. Zij volgt mijn blog ook en vroeg gelijk hoe het met het draakje ging?? Heel wat jaartjes geleden zijn ze naar Denemarken geëmigreerd en we hebben altijd contact gehouden. We zijn al diverse keren bij ze langs geweest als we op vakantie in Denemarken waren, zo woont met haar gezin heerlijk vrij in een huis wat ze zelf ge- en verbouwd hebben met een boomgaard en beestjes. Van de zomer gaan we op hun huis en have passen dus dan zal ik er wel wat blogjes aanwijden.
Fijn weekend allemaal!!!

38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie swap heb je gemaakt!

    En wat een geweldig leuke verrassing dat je vriendin zo opeens voor de deur stond. Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een draak en die eenhoorn is ook schattig. Ze zijn goed gelukt hoor!
    En wat een lekker vooruitzicht, een oppasvakantie in Denemarken.
    Iets om naar uit te kijken.
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig is je draakje geworden en ook de eenhoorn is heel leuk. Je hebt een heerlijk vooruitzicht voor de vakantie, heerlijk om naar uit te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze lief je draakje heeft prachtige schubben en een lief bekkie en je eenhoorn doet me een beetje denken aan my little pony wat een geweldig stel heb je zo......
    en wat een leuke verrassing zomaar je vrienden van ver op de stoep.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat is die schattig zeg! Knap dat je zo goed kan haken hoor!
    Ik kijk al uit naar je beloofde zomerposten, leuk land lijkt me dat om te wonen, lekker ruim :)
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een gezellige verrassing dat ze zo plotseling op de stoep stonden! Jullie hebben vast heel wat bij te kletsen. Leuk dat je van de zomer daar naar toe gaat, lijkt me een heerlijke vakantiebestemming.

    Je draak en eenhoorn zijn super leuk geworden zeg!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke verrassing meis dat ze zo maar op de stoep stonden!!! Lekker klessebessen dus hihihihihi
    Enne een leuke vakantie in het vooruitzicht. Heerlijk vooruitzicht toch!!!!!

    Ahhhh he draakje en eenhoorn zijn zo leuk geworden!
    Vooral die laaste foto van draakje .... kijk hem nou lief zitten zo omhoog kijkend! Helemaal geweldig!!!!!!!

    Fijn weekend!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg leuk.
    Vooral draakje kijkt zo lekker ontdeugend.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief draakje. Die zal niet vuurspuwen.
    Groetjes,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk draakje en eenhoorntje! Ik had ze al gezien bij Deborah, maar nu kan ik ook de staart van de draak goed zien. Wat een werk!!! Superleuke swap. En wat gaaf dat je vriendin op de stoep stond. Handig zo'n vakantieadresjes in het buitenland! Fijn weekend! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn ze leuk geworden en ja het in elkaar zetten is soms nog meer werk maar dan heb je ook wat prachtig hoor fijn weekend marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind dat draakje zo lief! heb het patroon hier ook liggen, misschien ooit maar eens maken.. heb uit het zelfde boekje al een aantal aapjes gehaakt, fijne patronen zijn het.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't Zijn zeker schatjes!
    Fijn weekend! Geniet van je bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is draakje mooi zeg!!!!
    Uit welk boekje haalde je dat patroontje?!
    Fijn weekend, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze schattig geworden! Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh not sure which one is cuter,they are both so fun. I host a weekly anything goes linky and would love for you to come strut your stuff, Etsy shops are welcome too, it runs every fri-Monday. :) Hope to see you soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I have a question for you, I have been trying to install for about a month now the google translator on my blog and it says the gadget is broken. How did you get yours? Does it pop up when you go to my blog to translate from English to Dutch automatically. I would love to know if you get a second to check. I know I have international followers and I want it to be easy for them to translate too, like it is on your site. Thanks again,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat een vrolijke en lieve diertjes zij dit!! echt een lief draakje..super! heerlijk om naar Denemarken te gaan. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had eigenlijk niets met draakjes, maar dat is opslag veranderd bij het zien van deze. Wat leuk, de andere trouwens ook. Leuke verrassing dat je vriendin kwam.
    Fijn weekend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, wat schattig. Vooral het draakje vind ik super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwerdewauw! Wat zijn ze gaaf, allebei! Over de ripple stitch, klopt inderdaad. Er zijn volgens mij 101 ripple stitch soorten, maar dit is er wel één van. Een simpele, dat wel ;). Volgens mij komt hij uit het ripple boekje van Jan Eaton :).

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n lief en grappig draakje tegelijk.
    Heel mooi gemaakt.
    Wat fijn voor jou dat jouw vriendin zo onverwachts toekwam, dat is zo'n leuke verrassing .

    Heb je het patroontje uit een boekje, is het soms mogelijk om de titel eens door te geven. Ik voel zo de haakkriebels al komen.
    groetjes, swappie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOHH dat draakje is geweldig, heb je het patroon zelf bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief duo. Die laatste foto van het draakje deed mijn hart wel smelten, zo lief.

    Rare vraag misschien maar wat is een swap? Is dat iets speciaals in blogland?? Of ben ik nu wel heel blond, hihihi.

    goed weekend. dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. O,wat zijn ze schattig geworden!! Dank je wel voor je lieve reactie. Wanneer moet jij voor je knie is dat al bekend??
    ook veel sterkte toegewenst! we gaan ervoor. groet iris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn geweldig! Kan me voorstellen dat de ontvanger er erg blij mee was.

    Leuke verrassing als je vriendin ineens voor de deur staat! Lekker bij kletsen....

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een scheetjes !!! Vooral die draak!! Zoals hij op de laatste foto de lens inkijkt !! Je zou 'm zo van het scherm willen plukken! :o)!!!

    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben ook helemaal verliefd op dit draakje. Ik had het al gezien op de blog van Deborah en daar viel mijn mond meteen open van Wowww... Heb je echt prachtig gemaakt. I love dragons <3.

    En wat leuk dat je vriendin op de stoep stond, wat een verrassing zal dat geweest zijn.

    Warme creatieve groetjes van Susan een nieuwe volgster die ook maar eens effe gaat kijken een dezer dagen naar die translator, altijd handig als ik de tijd niet heb om de blog twee talig op te zetten (heb mijn blogs in Nederlands en Engels en visa versa ;)).

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk gemaakt zeg! En wat een verassing, je vriendin ineens voor de deur!!
    Fijne zondag,
    Groet,Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hey Linda,

    Proficiat met de eerste plaats op Annemarie's Haakblog , SUPER !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ooh, die zijn super! Misschien moet ik mij toch ook eens aan iets dergelijks wagen. Is het aan te raden voor een beginner?

    BeantwoordenVerwijderen
  32. I'm not finding this on Ravelry...can somebody point me in the right direction? Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. I love your dragon. super cute. I'd love to make my sons a dragon. Where can I find the pattern?

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I love your dragon. super cute. I'd love to make my sons a dragon. Where can I find the pattern?

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...