maandag 12 maart 2012

Tja ????!!!!


Ik baal een beetje vandaag en waarom baal ik?? Nou, vanochtend maar eens met de afdeling Opname gebeld of ik al bijna aan de beurt ben? Ik sta sinds 10 januari op de wachtlijst voor een knie-operatie en na 2 maanden wil je toch wel eens weten waar je aan toe bent, nu ik ben nog nergens aan toe want de wachtlijst is inmiddels behoorlijk gegroeid en hopelijk ben ik in April aan de beurt maar "rekent u nog maar nergens op mevrouw"!!!! Tja en daar kan je het dan weer mee doen, ggrrrrr!!


Geduld is een schone zaak zeggen ze dus maar weer over tot de orde van de dag en nu blijkt mijn draakje gewonnen te hebben bij Link your stuff van Annemarie daar wordt je dan wel weer vrolijk van toch? Een aantal mensen vroegen mij naar het patroon van het draakje, hij komt uit het boekje Amigurumi&more van Tessa van Riet-Ernst.


Van het weekend al een eind op geschoten met mijn Granny-kussen alleen nog de rand afwerken en dan kan hij op de hoes genaaid worden,ik vind het een leuk setje zo bij elkaar.


  En dan nog een dilemma hier in huize Minimoek, ik heb 2 aardewerken potten opgepimpt door hoesjes voor de deksels te haken en wilde op elk deksel een leuke bloem naaien. Nu meldde zoonlief dat hij het zonder bloem leuker vind "want die dingen komt ie al overal in huis tegen" en manlief vind de "rastakleuren" in het midden zo leuk. Ik juist niet vandaar die bloemen dus wat vinden jullie??



29 opmerkingen:

  1. Jammer dat je zolang moet wachten. Ik kan me voorstellen dat je het achter de rug wilt hebben!!

    Ben bang dat je, qua dilemma, aan mijn reactie niets zult hebben, want ik vind het allebei leuk !! Kun je niet iedereen een plezier doen en de ene week met bloem en de andere week zonder doen?!! :o)!!!

    Heel leuk dat je draakje gewonnen heeft !! En terecht !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè, dat is weer balen zeg! Je geduld wordt wel op de proef gesteld. Het is zeker leuk dat je draakje gewonnen heeft, maar hij is dan ook wel erg leuk (tegen de tijd dat ik kleinkinderen heb is die wel aan de beurt, hopelijk duurt het nog heel lang voor het zover is, haha)
    Sorry, ik geef de mannen gelijk ;-)
    Zonder bloemen is het nét even vrolijker. Je kunt altijd nog de ene dag de bloemen er op leggen, de andere dag zonder :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat sneu dat je moet wachten, maar als het een troost mag zijn, voor mijn heup heb ik 7 maanden moeten wachten, voor de tweede heup zal het 4 maanden zijn als er niets tussen komt en dat is best lang als je met pijn loopt, geduld dan maar, ik duim voor je! Dat dinoken is zo geweldig lief, ik wordt er gelijk vrolijk van, ook van de dekseltjes, en voor mij mag het zonder bloem om de mooie kleurtjes te laten uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Linda!
    Wat vervelend dat je zo lang moet wachten. Je wilt er op een gegeven moment toch een keer klaar mee zijn! Ik moet toevallig morgen voor een MRI-scan voor mijn knie naar het ziekenhuis! En als ik zou mogen kiezen, zou ik ook de potjes zonder bloem doen!
    Ik hoop dat je dag toch nog gezellig is/zal worden!
    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met bloem! Veel leuker! Is net dat beetje extra!
    En om je mannetjes te overtuigen: door de bloemen kunnen ze de deksels beter optillen! Echt waar ;)

    Maar wat verschrikkelijk veel balen is dat zeg, stomme ziekenhuizen met hun wachtlijsten. Nou ja, we kunnen er helaas weinig aan veranderen. Nog even volhouden en verder hinkepinken. Geduld is een schone zaak en voor je het weet huppel je weer vrolijk door het land heen, toch?

    Tot die tijd maar lekker blijven haken, want je draakje is inderdaad helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bah, wat balen van die operatie.

    Maar wel weer leuk dat je draakje gewonnen heeft.
    Heb erop gestemd, want hij sprong er echt uit.
    Leuk.
    En de rest ziet er ook leuk en gezellig uit.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik maak ze zelf altijd zonder bloemen maar als ik het nu zo zie vind ik ze met bloemen veel leuker!!!
    Erg is dat toch, dat wachten want je wil ook van de pijn af natuurlijk, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He vervelend dat je zo lang moet wachten en zeker als je er last van hebt, oei je potjes ik vind ze alletwee erg leuk met en zonder misschien 1 met en 1 zonder bloem dan hou je iedereen tevree hihi.Enne gefeliciteerd met je draakje hij is ook zoooooo schattig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jee wat een tegenvaller, op een gegeven moment wil je het ook achter de rug hebben hè. Ik duim met 2 duimen dat het sneller gaat dan verwacht.
    En wat de potjes betreft... sorry meid maar ik moet je mannen gelijk geven... zonder de bloempjes zijn ze leuker haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend schattig allebei de dekseltjes maar ik als bloemenmens zou de dekseltjes zonder bloemen doen. Ze zijn zo mooi de hoesjes.
    En houd de moed erin, maar waardeloos is het wel dat lange wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou da's best een tegenvaller, je zit er toch wel tegen aan te hikken en het zou fijn zijn als je het dan ook maar zo snel mogelijk weer achter de rug hebt!
    Wat leuk dat je draakje gewonnen heeft, het is ook een schatje. En wat je dilemma betreft: lastig, lastig!
    Kan natuurlijk allebei heel goed, maar ik ga voor de bloem!
    Errug leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, weer eens een reactie van mij. Moet me ff bemoeien met het bloemenprobleem. Je zou zeggen meeste stemmen gelden (die mannen moet je af en toe tegemoet komen hoor) maar ik persoonlijk vind met bloemen leuker! Schiet lekker op zo'n advies hè. Je draakje is een schatje hoor. En helaas nog eventjes geduld dus voor het pootje. Nog iets leuks: ik krijg alleen maar hele positieve reacties op mijn Chinese amiguri als ik die om mijn nek heb op mijn werk. Iedereen vraagt ernaar. Misschien toch eens op de markt gaan staan........
    dikke kus van minizus

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je winnende draakje, hij is superleuk, je hebt terecht die prijs in de wacht gesleept! En sterkte met wachten hoor, gelukkig schijnt de zon en zo te zien verveel je je geen moment, maar ja, leuk is anders! Ik ga voor 'zonder bloemen', vind de kleurtjes al vrolijk genoeg en zou zelf die bloemen dan wat te veel van het goede vinden... Succes, en volg vooral je eigen hart!! Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé getsies.., straks zit je met dat warme weer in het gips... Ze kunnen beter een beetje opschieten! Geduld is een schone zaak, Linda..
    Laat ik nou gisteren nog op jouw draakje hebben gestemd bij Annemarie, wow.. leuk dat je hebt gewonnen!
    Enne... de potjes mèt bloemen hoor! Die mannen ook altijd...grrr... die willen geen bloemetjes!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He Linda balen van je knie! Je wilt het gewoon achter de rug hebben, dat wachten is zenuwslopend! Hopelijk toch april, dat is nog te overzien!
    Wat gaaf dat je draakje gewonnen heeft, helemaal terecht!
    Je kussen is super en wat betreft je potjes: ik ga voor de bloem-variant!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Balen dat je operatie zo uitgesteld wordt. Maar wel superleuk dat je draakje gewonnen heeft. Het is ook heel erg leuk.
    En die potjes: dan doe je toch eentje met en eentje zonder bloem? Iedereen blij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had gestemd voor draakje ;-) en merci dat je laat weten waar het patroontje uit komt, kopen zeker, dat boekje?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En de potten, vind ik wel heel mooi met de bloem er op! Lekker af!

      Verwijderen
  18. ohh maar dat draakje is ook echt een snoepje hé!! hij laat je idd weer glimlachen bij vervelend nieuws want dat wachten op een operatie is echt heel vervelend. Gelukkig weet je je tijd wel in te vullen..ik ben echt weg van je granny's!! die kleuren en dan zo bij het andere kussenhoesje...super!! O ja en bloem of geen bloem...ik ga voor mét! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou dat is balen zeg ....hopenlijk komt het nog sneller dan je verwacht ...
    Het draakje is dan ook supermooi!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Verschrikkelijk he die wachtlijsten grrrrrrrr! Ik heb me bij de vorige knie-OK ook op een lijst laten zetten van mensen die het niet erg vonden om bij "plotseling uitvallen van andere patient" direct opgeroepen te worden. Dat was toen mijn redding voor wat wachten betreft.
    Ik ga woensdag stoeien met een revalidatie-arts. Ik zie niet in wat deze aan de kniesituatie gaat verbeteren maar ik ben wel in voor een potje stoeien hahahahahahaha

    Hoop dat je snel aan de beurt bent meis!!!!!

    Je granny's super!!!!! En ook hier een voorkeur zonder bloemen hihihihihihihi

    En die foto van draakje ..... ik blijf hem zo lief vinden!!!!!! Gefeliciteerd trouwens met het winnen. Terecht!!!!!!

    Liefs Moos

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pfff, kan me voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt. Een operatie wil je zo gauw mogelijk achter de rug hebben, toch?
    Wat leuk dat je draakje is uitverkoren tot winnaar bij Annemarie. Hij is ook echt leuk. Tja, de potten: ik ga voor de potten zonder bloemen. Ik vind ze zo vrolijk.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Linda,

    Kan je niet in een ander ziekenhuis geholpen worden,soms helpt je zorgverzekeraar je daarmee!! Ik heb ooit (tijdje terug) heel lang moeten wachten op een MRI, kon ik in duitsland de volgende week al komen.

    UHmmmmmm, tja ik kan me voorstellen dat mannen niet zo van de bloemen zijn, maarrrrruuuuhhh, ik vind ze met bloemen leuker, tja blijf een vrouw he!!

    groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tja, die wachtlijsten.....
    Wat een schattig draakje!
    Ik vind de dekseltjes op beide manieren leuk maar met een bloemetje heeft toch wel mijn voorkeur. Mannen he!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. zonder bloem is het mooier hoor hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga me maar niet meer uitlaten over met of zonder bloem;-) Ik wilde even zeggen dat ik je kleuren combinaties van je kussen ook geweldig vind. Wat is dat een prachtig kussen zeg!

    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hopelijk moet je niet te lang meer wachten voor de operatie.
    Toen ik de foto van de dekseltjes zag, vond ik ze meteen super. Maar toen las ik van je dilemma en scrolde ik naar beneden voor de foto met bloemen en die is ook al zo mooi. Verschillend, maar ik zou niet weten wat te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. How can I get the Little Dino pattern in English?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. I would also like the pattern in English for the tiny dragon, please. Robyn

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...