dinsdag 19 juni 2012

Verandering van spijs doet........

LEZEN....
nu het haakvirus een beetje is gezakt ben ik weer aan het lezen geslagen. Wij hebben hier onze eigen bibliotheek aangezien ik al jaren boeken koop en vervolgens geen tijd heb om ze te lezen. Gelukkig heeft manlief alles van zijn gading al gelezen dus ze staan er niet voor niets.
De afgelopen weken heb ik al aardig wat verslonden, van diverse genres en kwaliteit. Zoals...


2 Historische romans van Simone van der Vlugt, Rode sneeuw in december: heerlijk boek om te lezen vooral als je houdt van geschiedenis. Haar andere boek Jacoba,Dochter van Holland vond ik iets minder.
Tussen zussen van Rita Spijker, leuk boekje voor tussendoor maar niet bijzonder.




Daarna verder gegaan met mijn favouriete genre de THRILLER. De vreemde gast van Charlotte Link: lekker boek met een verrassende wending op het eind. En Offerande van S.J. Bolton: Spannend, leest als een trein en dreunt nog na in mijn hoofd, hoezo THRILLER ;-)
En gisterenavond in bed een beginnetje gemaakt in Nachtdienst van Ingrid Black wordt vervolgd........

9 opmerkingen:

  1. Soms is lezen lekker, ik heb met koninginnedag flink wat boeken gekocht bedoeld voor de vakantie.
    Ik ben ook grote fan van thrillerrrrrrrs !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa doe mij ook maar een goede thriller :-)

    Nachtdienst .... klinkt heel intrigerend!
    Laat maar effies weten of het een aanrader is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker lezen, heerlijk wegkruipen in een andere wereld... ik maak er veel te weinig tijd voor vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tips geef je. Ik moet nog wat nieuwe boeken verzamelen en het is altijd leuk om ook hierin te volgen...
    Alles goed met je "pootje", Linda. Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goh heb ik al lang geen tijd meer voor gemaakt, vorig jaar heb ik wel een aantal boeken versleten. Mmm vergeet nooit dat ik de Da Vinci Code in een ruk heb uitgelezen, lekker de hele dag in bed, zaliggg zo'n luie dag :D.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo een leesbui! Eens in de zoveel tijd heb ik die ook, dan is het boek uit en wil ik meteen een volgende. Maar nu weer even niet. Het mooiste boek wat ik ooit heb gelezen is: “Dochter van Isfahan van Anita Amirrezvani”. Zo mooi en ontroerend! Maar thrillers vind ik ook heerlijk om te lezen! Veel leesplezier!
    Groetjes, Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt je even helemaal op het lezen gestort zie ik en van alles wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ... ja lezen! DE ontspanning der ontspanningen :-) Bedankt voor de boekentips, ze staan al in mijn boekje genoteerd. Nog veel thrillergenot in bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, ben wel benieuwd wat er allemaal nog meer gaat komen ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...