zondag 21 oktober 2012

Ontbijt op bed....

en een verrassing!!!

Tja ontbijt op bed is na al deze weken voor mij al geen verrassing meer (wat klinkt dat verwend, hé) maar vanochtend lag er een dikke enveloppe op de deurmat voor mij.
Hoe spannend een nazending van de mand stond er op de kaart van lieve Moos( meid je bent super) dus uitpakken en lezen, al die lieve woorden en die mooie kaartjes en prachtige zelfgemaakte spullen. En wederom tranen want hoe super is het dat zoveel lieve vrouwen die je persoonlijk niet kent zo met je mee leven. 
Leek de echte wereld maar een beetje op de bloggerwereld dan zou het er zoveel mooier uitzien!!!!!!
Helaas is bloggen voor mij nog een te grote inspanning, af en toe probeer ik iets te lezen of te reageren maar ik mis jullie lieve en mooie blogs best wel.

Iedereen die aan mij heeft gedacht, dank jullie wel, het doet een mens zoveel goed te weten dat er met je meegeleefd wordt!!!

Voorlopig neem ik het leven stapje voor stapje, een klein krabbeltje wat ik van de week maakte.


                                Veel liefs van Linda!!! 

23 opmerkingen:

  1. Laat je nog maar een tijdje lekker verwennen...hoop echt dat je gauw opknapt!
    En inderdaad is het heel mooi dat er zoveel mensen mee hebben willen doen met dat geweldige en lieve idee van super-Moos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn al zo blij dat je er terug staat, dat dit al lukt is al zo bijzonder, laat alles maar even lekker waaien, lezen en reageren is nog veel te veel nu, dat je herstelt is voor ons het allemooiste. Geniet van je mand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet inderdaad met van die verwennerij. Het is al fijn te lezen dat je dit berichtje weer hebt kunnen maken. Geniet maar lekker van al die mooie en lieve dingen die de bloggers voor je hebben gemaakt. Dank zij het super idee van Moos kun jij lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou meis, bloggen en blogs lezen komt t.z.t. wel weer. Doe jij maar rustig aan en wordt weer helemaal beter !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles op jou tijd :-) Fijn dat je al weer wat krabbels kan maken en zo nu en dan eens mee leest. En laat je lekker vertroetelen hoor!!!~

    beterschap en een lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele dikke knuffel moppie x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is al geweldig dat je steeds een klein berichtje kunt plaatsen, zo blijven we toch een beetje op de hoogte hoe het met je gaat en ieder stapje hoe klein ook, is er wel ëén de goede kant op!! Sterkte!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker rustig aan doen hoor! Geniet er nog maar even lekker van, dat je zo verwend wordt :) (dat is dan meteen ook het enige LEUKE aan de hele situatie...).

    Hopelijk ben je snel weer een beetje op de been!
    Bedankt ook nog voor je lieve reactie op mijn blog vorige week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rustig aan doen hoor Linda! Ik kan me voorstellen dat bloggen nog erg veel van je eist, dat komt wel weer! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en heb je niet meer van die nare hoofdpijnen. Hou je taai! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey die Linda ik dacht toevallig vandaag nog aan je. Dat ik zo graag je had willen verrassen met travelsheets van diverse bloggers. Maar de meesten deden al mee an de actie van Moos. Fijn om te horen dat je zo blij bent met al die lieve berichtjes van medeblogsters. Doe lekker rustig aan meid. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Linda, doe rustig aan en neem de tijd, zodat je weer helemaal goed kunt herstellen.
    Ik reed vandaag nog door je woonplaats, heb maar even naar alle kanten gezwaaid (ik was net de koningin), zodat ik in ieder geval een keer de goede kant uit heb gezwaaid XD
    Dikke knuffel voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad leek de echte wereld maar op deze blogwereld.....genietze en doe idd maar stapje voor stapje X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ga jij maar lekker op je eigen tempo hoor, iedere dag een stapje verder. Ik snap best dat bloggen nog veel te inspannend voor je is. Het is al heel geweldig dat je hier zo af en toe es iets van je laat horen!
    Heel veel beterschap en ik hoop dat je straks weer lekker uit de voeten kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Linda, wat fijn dat je al weer een postje schrijft!! En wat geweldig dat Moos ervoor zorgt dat je zulke fijne post hebt ontvangen. We hopen dat het helpt met je herstel!! Linda, heel veel beterschap!!!
    Groetjes, Hennnie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed weer iets van je te horen.
    Dat je aankomende tijd nog meer mooie stappen vooruit mag maken!
    Bloggersgroet, Rianne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je weer een blogpost heb gemaakt! Laat je ook voorlopig nog maar heerlijk verwennen! Rustig aan! Heel veel beterschap! Liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn om weer even wat van je te horen!
    Dikkeknuffelvoorjou!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn om weer iets van je te horen sterkte toegewenst.
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. stapje voor stapje hoor Linda..ik vind het al bijzonder om weer iets te lezen van je. geniet maar van de verwennerijen en pas goed op jezelf! liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Linda,
    Fijn dat er zoveel mensen aan je denken. Ik hoop dat dit bijdraagt aan je herstel. Het is voor ons ook fijn om weer even iets van jou te horen.
    Geniet van alle lieve cadeautjes en lieve woorden.
    Heel veel liefs,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn om weer een berichtje van je te lezen! Doe maar rustig aan hoor, inderdaad step by step..
    Sterkte met je herstel!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hai Linda! Om de een of andere duistere rede, heb ik je blogberichtjes gemist... Dacht, laat ik weer eens op je blog kijken en zie dat je al weer twee berichten hebt geplaatst! Fijn om te horen dat het wel weer wat beter met je gaat! Doe het rustig aan en laat je nog maar lekker verwennen thuis! Heel veel sterkte met je herstel!
    Groetjes, Helene

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...