zaterdag 27 april 2013

Leuke post en bijna feest!!

Zo, weer eens een post van mij, net als op veel andere blogs is het hier wat aan de rustige kant. Herkenbaar waarschijnlijk, druk met van alles en het bloggen schiet er helaas bij in. Ik kom nu ik weer volledig werk, ook weinig aan handwerken toe, ik moet hier echt mijn weg weer in vinden en heb er soms ook de energie niet voor. Dan wil ik s'avonds gewoon vroeg naar bed of lekker bankhangen, eigenlijk niets voor mij maar de puf ontbreekt gewoon even.

Dan is het ook heerlijk om na een akelig tandartsbezoekje( afgebroken kies) thuis te komen en een mooie envelop voor jezelf op de mat te vinden.

 
Weleens waar een behoorlijk eng insect maar wel hele mooie postzegels en daar zal mijn moeder weer heel blij mee zijn.....

  
Hij kwam van Ria zij ruimde het een en ander op en ik had wel interesse in de puzzels. In haar vlopje zat ook nog een blaadje met wat leuke patroontjes, een lieve kaart en een knalgele bloem.


Heerlijk zo'n berg houten puzzelstukjes, de raderen begonnen dus gelijk te draaien, wat voor leuks zou ik daar mee kunnen maken......



De een mist veel stukjes maar de ander is bijna compleet....


en eigenlijk ben ik gewoon gevallen voor die lieve kinderkopjes en dan dat vogeltje... superschattig toch???????

Fijn weekend allemaal, wij vieren morgen de verjaardag van manlief, die eigenlijk maandag jarig is! En houd mijn blog in de gaten want ik heb nog wat te vieren namelijk 400 volgers, jippie!!!!!!!!! 


15 opmerkingen:

  1. Zeker leuke post, er valt bij mij ook nog iets voor je te halen, ik ben bezig met de linkjes, dus in de loop van de dag moet je maar even kijken, of als je weer eens tijd hebt, fijne dag morgen en alvast gefeliciteerd!
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar, die drukte! Zelf probeer ik één keer in de week te bloggen, dat kan ik redelijk volhouden.
    Fijne verjaardag en 400 volgers, leuk!! Wat schattig die puzzeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo benieuwd naar wat je met de puzzelstukjes gaat doen. Jammer dat ze niet compleet waren hè? Ik vond ze ook schattig.
    Het enge insect is een wesp. ;-)
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en met zoveel volgers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus toch nog actief hè door zo'n puzzel inderdaad leuke afbeelding ,denk dat ik me in het weekend is op onze atc kaartjes werp ,hier ook net een razende trein dus in het weekend lekker in de relaxstand lieve groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige post!! De puzzels zijn echt super schattig!!
    Alvast van Harte en een heel fijn weekend!! :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooh dat puzzeltje....zoooooooooooo leuk! Enne.... ik ben gek op enge insecten, wespen dan wel op een afstand graag maar ik heb er wel wat mee hihi. Alvast gefeliciteerd met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, die vrolijke post! Daar wordt iedereen bij van :)
    De puzzels zijn wel heel erg leuk. Veel plezier ermee.
    En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je man en de 400 volgers!

    Fijn weekend toegewenst.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 400 volgers, wow! Gaat hard he? En proficiat met je man, maak er een leuk weekend van!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Linda, alvast gefeliciteerd met je man! Maak een fijne dag van! Ik ben dankzij jou nog steeds aan het haken, Heeeeeeerlijk!
      Xxc

      Verwijderen
  9. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man...400 volgers of lezers,, dat is niet mis........ Ik houd je sowieso in de gaten... hihihi.

    Fijn weekend,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alvast van harte met je Lief! Veel feestelijkheden dus voor jou de komende dagen, ga er maar lekker van genieten! En 400 volgers.. ongelofelijk veel zeg, proficiat :)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je man.
    Ben heel benieuwd wat je met die puzzels gaat doen.

    Fijn weekend,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu alvast gefeliciteerd voor je mannetje en een feestje voor je mede bloggers jippie ik doe mee.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke post zeg... ook ik had een afgebroken kies... niet fijn... rustig aan geniet van kleine dingen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...