maandag 19 januari 2015

Blauw, blue ???

Het schijnt vandaag de meest depressieve dag van het jaar te zijn.
Genaamd Blue monday, nu ben ik nog niet zo lang wakker(nachtdienst) en het is buiten behoorlijk mistig aan het worden maar ik heb gelukkig geen last van die blauwe gevoelens.
 Ondanks dat toch maar wat blauwe plaatjes verzameld, gewoon omdat het een mooie kleur is!!


Indy was hier van het weekend en toen bedacht ik mij dat ik in september met een vestje voor haar was begonnen. Gelijk het rugpandje even gepast en oma moet nu dus weer snel de breipennen opnemen en de kleurpotloden laten voor wat ze zijn want anders is onze mop al zo groot dat het vestje niet meer past.
Tjonge ze groeit als kool;-))


Een vlinder gemaakt met glittergelpennen.


Dit tafereeltje trof ik net aan toen ik beneden kwam. Ko op zijn favoriete plekje.


En nog een kleurplaat met glittergelpennen, helaas zie je op de foto de glittereffecten niet goed maar het zijn heerlijke pennen om mee te kleuren.

En dan nu dus terug naar de breipennen om het rugpand af te kanten en te starten met het voorpand.

Have a happy Blue Monday;-))

14 opmerkingen:

  1. Hihi heerlijke blogpost. En ik heb ook geen last van blue zijn in mijn blauwe polkadot jurk met rozerode roosjes van Tante Betsy ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oma toch! :-))))) Vlug aan de slag! We zien het resultaat graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, Blue Monday.., gelukkig nergens last van. Echt depri zijn is geen pretje...
    Maar je blauwe foto's zijn mooi. Idd een prachtige kleur!
    Leuk om je kleursels te zien, het ligt je echt hè...
    En..., zit je al achter de breipennen?

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het truitje voor indy is wel van vrolijk blauw! Ze zal er vast heel blij mee zijn.

    Groetjes,
    Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vestje wordt veel te mooi om te laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb me nog nooit zo verdiept in Blue Monday....maar je hebt prachtige mooie blauwe foto's gemaakt, vooral die van Ko, leuk!!
    Kleur ze en brei ze!! Dan is die blue monday zo weer voorbij......
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja dan moet je dus nu ff met de breipennen aan de bak leuk hoor dat kleuren maar ik zie het mezelf nog niet doen , ha ha maar wie weet ooit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van jouw vrolijk kleurtje wordt je happy ipv blue :-) Mooi vestje gaat dat worden! Nog veel plezier met de kleurpotloden tussendoor, je bent er heel bedreven in, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja blauw is echt een mooie kleur,wat is dat kleuren leuk he,echt mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en vrolijk allemaal, blij blue!! :)
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, dat is een andere interpretatie van een Blue Monday!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...