vrijdag 16 januari 2015

En daar was ik alweer ;-))

Zo hoor je tijden niets van mij en zo twee blogjes achter elkaar.
Vandaag een heerlijk dagje gehad, bij de kapper geweest dus weer lekker rood, zoon uit Utrecht kwam langs en zelfs nog wat gepoetst;-))
En een lekkere appelcake gebakken, erg simpel maar zelfs mijn kleindochter is er dol op en die komt morgen weer logeren dus dacht ik er liggen nog 2 appels laat ik die maar gebruiken voor ze slecht worden;-))


En vanavond, ja jullie raden het waarschijnlijk al, fijn zitten kleuren. Dit keer met mijn Lyra potloden die zijn heerlijk zacht dus je kunt er wat mee blenden.



Vooral de bloem vind ik erg goed geslaagd dus helemaal blij!!
Van het weekend zal er erg weinig van kleuren komen met Indy in huis maar genieten doen we des te meer!!

Fijn weekend allemaal!!

O, ja en nog even wat anders ik heb voor het eerst sinds 4 jaar mijn woordverificatie aangezet omdat ik steeds zeer vreemde berichtjes kreeg, hopelijk weerhoudt het jullie niet van reageren!!
Alhoewel ik de woordverificatie heb ingesteld doet hij het niet( blogger werkt weer eens niet mee) dus tjaa????



13 opmerkingen:

  1. Oh dat worden dus heerlijke 'appeltaartdagen'. Wat heb je prachtig gekleurd, wow dat doe ik je niet na...heb wel zo'n kleurboek gekocht bij de Action (misschien wel dezelfde ;)) en ben aan eentje begonnen maar inmiddels ligt hij alweer onderaan een stapel op de woonkamer tafel ;). Een heel fijn weekend lieverd met al je lieverds. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jip thank god staat hij er toch op mijn reactie, maar geen woordverificatie... ;). Ik heb die enige tijd geleden bij mij ook maar eens aangezet ivm spam. Maarr ik zie nu wel weer ieder berichtje in mijn mailbox...wat maandenlang niet het geval is geweest. Knuffies en succes met het aanzetten

      Verwijderen
  2. Die bloem is zeker geslaagd en ik heb mijn woorddinges ook weer aangezet want ook ik kreeg een punthoofd van al die spam. Nu gaat het weer goed. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloem is prachtig, de kleuren...WOW! Geniet lekker van de dagen met je familie. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw die bloem is mooi maar die veertjes vind ik ook geweldig,heerlijk die appeltaart,je kleindochter zal er heerlijk van genieten denk ik,

    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb gemerkt dat de woordverificatie momenteel nergens werkt (tenminste, op de blogs waar ik reageerde), gelukkig heb ik nergens last van.
    Die taart ziet er erg lekker uit en je kleurwerk is weer prachtig!
    Fijn weekend, veel plezier met Indy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, die bloem!
    Ik kreeg juist van een vriendin te horen dat ze bij mij een cijfercode moest intoetsen terwijl ik de woordverificatie juist uit heb?!?! Apart!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die bloem wel heel erg mooi. Misschien ook omdat het mijn lievelingskleur is??

    Ik heb ook veel last van spam, zodra ik de code weg haal stromen ze binnen.....heel vervelend. Maar geen idee of hij nu werkt of niet. Zelf zie je dat nl niet.

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, die kleurplaten. De taart ziet er verrukkelijk uit. Dat wordt weer lekker genieten dit weekend, zeker als Indy ook bij jullie is.
    Fijn trouwens om weer een paar berichtjes van jou te zien. Altijd zo gezellig!

    fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er heerlijk uit! Genieten van het weekend.Mooi zeg die kleuren...lijkt me heel ontspannend!
    Het probleem ken ik hoor van die vervelende berichtjes,ik moest het ook helaas weer aan zetten. Sommige weerhoudt dat om te reageren,maar het kon niet anders.Geniet van Indy!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kleurplaten, ook uit de vorige post, zijn echte kunstwerken. En de appeltaart ziet er heerlijk uit! Wij hebben cupcake gebakken vandaag :) de woordverificatie doet het op geen enkel blog meer valt me op, weet niet waar dat aan ligt?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie blog! ik zag u via andere haaksters, leuk om te volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw die bloem is mooi zeg ♥
    Ik wil vandaag ook aan de bak, appeltaart vind ik altijd zo lekker maar ik heb nog cakemix staan dus zal ik....?

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...