woensdag 28 januari 2015

Gezinsuitbreiding !!

Nee, niet schrikken er komt geen nieuw huisdier bij en ook is er geen kleinkind op komst.
Maar gisteren ging ik sinds maanden weer eens naar de kringloop, samen met dochter en kleindochter, bezochten wij er twee in het Zaanse.
Indy was moe en vertoonde trekken van de peuterpuberteit ;-(( onder het slaken van wilde kreten slierde zij over de grond.
Dus geen ideale situatie om eens uitgebreid te speuren maar ik vond toch nog wat;-))


Deze pop ( formaat baby) en heerlijk rustig ;-)) ging mee voor Indy om bij ons mee te spelen, dus uitbreiding van de poppenfamilie. Tevens kocht ik het outfitje erbij maar natuurlijk krijgt ze nog meer ws gehaakte kleertjes.


Ook scoorde ik nog een stapeltoren, een trommeltje van Paddington (daar zitten nu mijn stiften in) en een stoffen tas, waar het mij te doen was om de bamboe hengels.


Tot slot ging deze man (links) ook nog mee, als gezelschap voor de Barbie dames!
Ko vroeg zich af wat moet ik daar mee???

Hopelijk gaat na ruim een half jaar de kringloop bij ons snel open dan kan ik weer wat vaker te snuffelen.

En nu nog even aan de knutsel daar is het tenslotte prima weer voor!

Fijne dag!!


12 opmerkingen:

  1. Ha, wat een vrolijke blog op deze storm- en regenachtige dag!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja..., ik dacht toch even bij het zien van de eerste foto 'heb ik wat gemist?' Maar nee hoor, dit is ook leuk. De pop ziet er mooi gaaf uit, en ik vind het altijd zo'n aandoenlijk gezicht als zo'n klein meisje dat zelf net baby af is loopt te zeulen met een babypop...
    En natuurlijk moeten er nog wat kleertjes komen voor de variatie!
    Nostalgie die torenbekertjes..., 'k heb ze hier ook nog liggen van de jongens..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cha ha ja ik dacht even .......maar dit is ook erg leuk toch indy blij en oma aan de brei of haak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sttttt...... luister eens goed..... ik hoor poppen schreeuwen om hele garderobes, dus laat die potloden maar mooi in dat blik! Hahaha, nee hoor, elke vorm van ontspanning is geoorloofd na zwaar gezelschap van een peuterpuber ;-) Goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry voor het gekochte setje, maar jij kunt vast een gavere outfit haken. We zien het hier graag voorbij komen :-)) Gaaf Paddington trommeltje trouwens, ben ik jaloers op.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat ga jij je lekker kunnen uitleven, ik denk dat hier nog een hele fijne garderobe de revue gaat passeren :-) Mooi doosje voor je stiften!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een 'kleindochter'heb je erbij!Ha,ha,ha.... en ze is zo rustig als wat!Gaat niet op de grond liggen(als ze in de pre peuterpubertijd is),lekker rustig en gehoorzaam,maar goed....je zou haar nooit of te nimmer willen ruilen met dat mooie prinsesje wat vaak bij je over de vloer komt toch?!??Nou leef je maar eens heerlijk uit op deze 'dame'dan zal Indy vast wel opkijken als ze weer bij oma komt!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geslaagd toch!! Kunnen ze zo heerlijk mee slepen met zo'n pop hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en dan straks een hele gaderobe maken voor de babypop. Kan Indy straks de baby maar aankleeden en er mee wandelen... of past ze straks toch de poes in de wandelwagen?? hahahaha. En wat mannengezelschap is ook leuk voor de barbies, als hjij maar niet zo klef is als Geert..(van boer zoekt vrouw) hihihi.

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oh die stapeltoren! Wat hebben onze kinderen daar veel mee gespeeld

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...