woensdag 3 juni 2015

Patchworksampler 5 !!

Ik ging eens kijken hoelang het geleden is dat ik een berichtje plaatste over mijn Patchworksampler.
Dat was in oktober, nu moet ik zeggen dat ik er in de wintermaanden niet veel aan gewerkt heb maar sinds de dagen weer lekker lang zijn en het licht zo helder, pak ik hem zo af en toe voor een paar steekjes.



Dit is het stuk wat er is bijgekomen.


En nog even een overzicht van de hele borduur.

Mijn dochter en kleindochter zijn 6 weken bij ons in de kost ivm een grote verbouwing bij hun thuis. Dus van handwerken komt op het moment niet zo heel veel.

Groetjes Linda!!


8 opmerkingen:

  1. Prachtig, Linda!
    Goh, dat is best lang, zes weken een paar extra mensen in de kost! Wel fijn dat jullie het zo op kunnen lossen.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat schiet toch al behoorlijk op, ga zo door zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, je was bezig met dat mooie borduurwerk!
    Nou misschien lukt het toch nog wel om wat steekjes te doen, lekker buiten ..
    De avonden zijn zo lekker lang licht...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gepriegel lijkt me dat, maar mooi om te zien Knap hoor, vind ik het
    Wat heerlijk dat ze bij jou terecht kunnen, lekker van genieten !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. knap heel knap en wat wordt het mooi !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt mooi! Borduren is niet mijn hobby, maar er naar kijken vind ik wel leuk :-)
    Gezellig, 2 kostgangers erbij (zeker als het je dochter en je kleindochter betreft :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...