donderdag 26 juli 2012

Oma's tassie !!!

Gisteren een warme maar gezellige buitenverjaardag gehad, dank voor jullie lieve reacties ook namens het feestvarken zelf en dan nu weer een haakwerkje......

Ik ben ze onderhand al op heel veel blogs tegen gekomen, de granny square bag. Ook op mijn verlanglijst stond ze al een hele tijd. Toen ik in Denemarken klaar was met mijn andere projectjes dacht ik en wat nu????
Tja mijn voorraad Catania lag thuis en ik had alleen wat katoen mee voor de bloemenmeisjes en de bloemetjes, afijn toch maar begonnen met de kleuren die ik mee had anders had ik ws. wel een andere combi gemaakt maar uiteindelijk was ik al zo'n eind op weg en toen vond ik uithalen zonde. Dus dit is mijn oma-tas geworden.




Ik heb alleen de zijkanten wat dichter gemaakt en ik had nog een tas met deze handvaten en die wilde ik gebruiken dus dat was even puzzelen. De heren hier in huis vinden het niks volgens hun heb ik al tassen genoeg en Pat stelde zelfs voor waarom ga je het huis niet omhaken dan ben je voorlopig even zoet ;-( een stille hint want ze vinden dat er wel genoeg haakspul in huis is.
Gggrrr mannen, ik ben soms echt in de minderheid hier( zielig, hé)

Het patroon van de tas vind je oa hier bij Joke !!

21 opmerkingen:

  1. Oh!! wat is je tas mooi geworden! Zo leuk eigenlijk.. van hetzelfde patroon toch elke keer weer een unieke tas, hé!! En die mannen.. laat ze maar praten, hoor! Hier mopperen die mannen (4) er ook nogal eens over.. Maar ik denk, dat ze nog meer zouden mopperen, als ik niet zou haken :) Leuk.. om ergens creatief mee bezig te zijn, toch?!
    Fijne dag, groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh wat ben je zielig !!!! hiihihi LOL
    Maar je tas is echt prachtig, de handvaten maken het heel speciaal ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooi tas hoor. Laat ze maar lekker kletsen. Beter dan dat je je eigen zit te vervelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind em leuk!! Laat die kerels maar kletsen hoor, niks van aan trekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tas!!! En die mannen, hier al net zo. Zes in getal en alleen manlief en de jongste zoon kan mijn hobby waarderen. De anderen vinden het maar niets ... bekend verhaal dus! Laatst zei één van de zoons: zoek een hobby... tja laat ik die nu juist al lang gevonden hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fleurige uitvoering is het geworden, erg leuk! Dat is mannen eigen, daar storen we ons toch niet aan ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lekker vrolijke tas!
    Ik zou extra snel en extra veel gaan haken :p

    BeantwoordenVerwijderen
  8. thnxxx voor je lieve link naar mijn give away.
    en wat een PRACHTIGE tas zwijmel de zwijmel, ik wilde dat ik dit al kon ha ha
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind de tas super leuk geworden,
    en mannen..........gewoon laten zeuren, als we niet meer haken en steeds op hun letten, want dat ga je dan doen:-) dan moet je ze eens horen, zijn ze je dankbaar dat je je haaknaald weer pak..haha.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de heren weten er niets van! trouwens zeg tegen hen: het is haken of zagen (zeuren)ze zullen wel weten wat kiezen! zeg, maar jij maakt dat zo efkes op vakantie als al je andere projectjes klaar zijn??? jij bent niet te doen!! ik heb vorig jaar bijna een hele zomer over een tas van die grootte gedaan
    ik vind ze schitterend
    bij mij staat ze op mijn "ooit-to-do" lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tas, vooral door dat randje met bloemen! en die mannen? gewoon laten zeuren en lekker doorgaan met haken.
    Van tassen heb je er toch nooit genoeg??

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog van harte !!! Wat is dat een leuke tas geworden !!! Zo fleurig !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kleurtjes juist!
    En op vakantie moet je roeien met de riemen ( of katoen) die je hebt.
    Mooi resultaat!
    Hier lacht ook iedereen..maar aan de andere kant maken ze er ook graag gebruik van als het hen zo uitkomt!Mamma maakt het wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gewoon lekker doorhaken en die tas is echt super leuk gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is je tas geworden!!! Staat ook nog op mij te doen lijstje. Hier geen man maar een vrouw die af en zucht; wat moet je met al die haaksels????
    Sommige snappen er gewoon helemaal niets van of je nu man of vrouw bent.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dat hij heel mooi is geworden! Niks van aantrekken van die mannen. :p

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem prachtig geworden! Mooie kleuren! Het blijft een leuk model! liefs groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind je tas geweldig en die handvatten vind ik heel apart bevestigd op die manier.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je tas geweldig en heel apart hoe je die handvatten hebt bevestigd.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige tas! Echt zomers ook!
    Fijn weekend,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind 'm leuk!

    En ik zou lekker beginnen met hun kamers te voorzien van haaksels. Dat zal ze leren...

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...