dinsdag 10 juli 2012

Oud boekje en trekking weggever !!!


Toen ik een aantal weken terug mijn boekenkast opruimde kwam ik dit boekje weer tegen. Mijn opa heeft hem gekregen in de 6de klas van de lagere school.


Voorin het boekje staat dit te lezen, het is dus al bijna 100 jaar oud wat ook wel te zien is want het valt bijna helemaal uit elkaar.



Er staan gekleurde plaatjes in en de onderste prikkelt toch wel je verbeelding, ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet gelezen heb, zou ik toch eens moeten doen bedenk ik mij nu tot die tijd staat het boekje van opa in mijn opgeruimde kast.

Zo nu hebben we de spanning er genoeg ingehouden en gaan we de winnaars trekken. Ja, WE manlief en ikzelf gaan allebei 1 loting verrichten.


Voor set 1 waren 14 gegadigden en voor set 2 deden 13 dames mee dus alles in bakje en daar gaan we dan....







Marjo en Margaret allebei van harte gefeliciteerd en veel leesplezier!! Margaret geef je je adresgegevens even door, die van Marjo heb ik al.

14 opmerkingen:

  1. Hé! Ik zat ook op de Groen van Prinstererschool! Maar dan in Emmen :). Altijd leuk zoiets!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. winnaars van harte gefelies, wat wat leuk zo'n oud boek tegen komen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik heb gewonnen, zag ineens mijn naam verschijnen en werd meteen helemaal blij.
    Super bedankt, ik heb mijn gegevens al aan je doorgemaild.
    Ik zal ze met veel plezier lezen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om zo'n oud boekje te hebben, zeker met de opdracht voorin. Dat maakt het toch heel bijzonder. Ook bijzonder dat er kleurenillustraties in staan.
    En winnaars: veel leesplezier!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames :-)
    Ohh heerlijk zo'n oud boekje !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je het boekje gaat lezen, mag je wel handschoentjes aan doen. Wat gaaf dat je het nog hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jiehaaaaaa, wat ben ik blij ...wat zal ik een leesplezier hebben ....elke avond in mijn bedje ....
    Linda, héél erg bedankt ...ik vind het SUPER ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat oude boekje, de prenten zijn enig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Linda,
    Wat een mooi erfstukje! En Margaret en Marjo gefeliciteerd met de boeken, veel leesplezier!
    Groetjes,
    Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zo'n oud boekje van je opa, wat mooi dat het bewaard is gebleven in de familie. Geniet van het lezen én hetzelfde voor de dames die gewonnen hebben!
    Warme creatieve groetjes van Susan en bedankt voor deze leuke Give Away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel leesplezier voor de dames !
    En wat een ontzettend mooi oud boekje !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat aan de winnaars!!!
    groetjes madame Volt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat bijzonder zo'n boekje meis!
    Dat wordt wel heel voorzichtig lezen ;-)

    Gefeliciteerd meiden, veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, wat bijzonder zó'n oud boekje. Echt ontzettend gaaf, zeg!

    Enne, dames die gewonnen hebben: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...