donderdag 31 juli 2014

Eindresultaten en weer een nieuwe....

Ik borduur inmiddels al een tijdje voor de regenboogkussens en ik laat jullie regelmatig borduurtjes zien als ik ze af heb.
Misschien is het wel leuk om een paar collages te laten zien met een aantal kussens waar ook een borduurtje van mij in verwerkt is.


Het feetje en de vlinder linksboven zijn van mij.
En bij de onderste kussens het poesje en het poppenhuisje rechtsonder.


Bij de bovenste kussens zitten mijn borduurtjes in het midden. 
En bij de onderste kussens zijn het de borduurtjes rechtsboven.


Bij de bovenste kussens zitten ze linksonder.
En bij de onderste kussens zijn het de zwaantjes links en het eenhoorntje in de hoek linksonder.

De naaisters maken er altijd zulke plaatjes van en zo wordt elk kussen een heel uniek, speciaal op de persoon gemaakt object.
Ik vind het elke keer weer een voorrecht om mijn steentje op deze manier bij te kunnen dragen.  

En er is weer een nieuw regenboogborduurtje in de maak, namelijk met pimpelmeesjes:


Het is een onderdeel van een Marjolein Bastin patroon.

Liefs Linda!

8 opmerkingen:

  1. Een mooi initiatief!! Deze vind ik heel leuk, geweldig zo'n pluizebol die gevoerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie borduurtjes! Prachtige kussens worden het zo, erg leuk om te zien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een productie, ziet er leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om het geheel eens te zien, prachtige kunstwerken! En ik kan geloven dat het fijn is om hier deel van uit te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi om te maken en vooral om te krijgen. Ook leuk dat je het eindresultaat te zien krijgt. Prachtig zijn ze, die kussens.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...