woensdag 21 september 2011

Kringloop-succes en post


Vanochtend maar eens richting de kringloopwinkel geweest op zoek naar oude Ariadne's. Helaas hadden ze die niet in huis maar ik kwam niet met lege handen terug,sterker nog er hing een mand aan. Vond de mand zo leuk kon hem niet laten staan, altijd te gebruiken voor het een of ander. Kwam ook nog goed van pas want ik vond het boek" Alles over handwerken", het boekje "100 ideeën borduren" en een Libelle Borduren die ik gelijk in de mand kon vervoeren aangezien er ook nog een kruk aan mijn arm bungelt.
Blij keerde ik huiswaarts waar ook nog 4 hele gezellige bladen op mij lagen te wachten, mogen jullie 3x raden hoe ik mijn middag door ga brengen?????

5 opmerkingen:

  1. super leuke aankopen! ben benieuwd naar je creatie uit de tijdschriften!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dat leuk hè,als je zulke leuke vondsten kunt doen ....ik denk dat ik dadelijk ook nog maar eens de fiets opspring en naar de Kringloop fiets wie weet (een nieuwe camera hahah,die van mij nog steeds niks !)
    Dat mandje doet me aan mijn moeder denken ,die had er ook zo een, en nam hem overal mee naar toe vroeger ...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. laat me raden, voor die kruk ga je een hoesje haken. Die bladen Superrrrrrrrrr.. mijn creatieve hobby is die ook al weer uit. Dat wordt weer een bezoekje aan de boekhandel.
    Leuk zo'n rieten mand. en ik denk dat jij lekker lui op de bank ben gaan hangen.,,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kon je nog van de bank afkomen gisteren, Linda?
    Wat een leuks allemaal... Ja handig hè die mandjes bij de kringloop; ik heb dat al diverse keren in alle soorten en maten gedaan totdat ze thuis zeiden "weer zo'n ding?"...
    Heb je veel nieuwe plannetjes gemaakt n.a.v. de tijdschriften?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw dag kon niet meer stuk denk ik. Heerlijke aankopen joh! Super.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...