maandag 12 december 2011

meer kerstgroen....

Na de kerststukken van zaterdag had ik gisteren eindelijk het idee wat ik met mijn seizoenslijst wilde doen geen frutsels zoals in de herfstlijst maar net als bij de stukken groen en eenvoud, uiteindelijk toch nog wat lichtjes er in zodat het 's avonds niet zo'n doods ding is.
Verder zat dit heerschap al 2 jaar op zolder te wachten op een plekje met kerst en nu heet hij iedereen welkom in de hal. Ik had nog wat mos over en daar maakte ik die tafereeltje van, ik hoop alleen dat de katten er van af blijven.
Verder nog wat kerstfrutsels gemaakt en zo de naaimachine naar beneden want ik wil nog een letterslinger maken. Fijne week allemaal.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind je seizoenslijst echt prachtig!

    Ach joh, voor de katten is het ook bijna kerst, gun ze hun lolletje haha :p Nee, dat is zonde van je werk en het warme welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal al heel erg sfeervol uit zeg, die kerstman als welkom vind ik superleuk.
    Veel plezier met de letters, ben benieuwd :)
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lijstje met het groen en die lichtjes, echt enig!! En je heerschap heeft het ook prima naar z'n zin zo te zien, gezellige sfeer bij jou! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er echt gezellig uit zo in je hal. Krijg zo meteen zin in de kerst. Kijkt altijd wel gezellig.

    groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig!!! Wat staat dat leuk die lampjes in je seizoenslijst en dat hartje met het vogeltje is schattig! Je Kerstpop is een droppie hoor hij heeft daar een mooi plekje gekregen.
    Succes met je letterslinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Ik heb je net een mailtje gestuurd, maar ik vraag me af of je die wel hebt ontvangen. Mijn e-mail doet vreemd!! Ik heb het idee dat er iets niet goed is. Er staat wel dat er een mail is verstuurd, maar ik kan er niets meer van terugvinden! Wil je me even laten weten of je iets ontvangen hebt?
    Groetjes, Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gezellig en sfeervol.

    Hopen dat nu de katten ervan af blijven.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...