zaterdag 1 oktober 2011

Ggggrrrrr..........

Het is weer eens zo ver, moeders is om 5 uur klaar wakker. Slecht geslapen en ik had het warm, 't zal de leeftijd wel wezen. Dus maar even bedenken wat ik dit weekend allemaal wil doen. Ik heb een verzoekje gehad voor een aantal sleutelhangers dus die wil ik vandaag zeker afmaken. En ik wil mijn bezemsteel-sjaal proberen te voltooien want mijn moeder vind hem zo leuk dus die wil graag een exemplaar in een paars/lila tint, het zal nog wel lastig worden om een goede kleur te vinden, hij moet nl. bij haar handschoenen passen. En dan nog een klusje wat ik steeds uitstel het gepimpte kussen voor mijn dochter, ik moet een gehaakt kleedje een beetje knap op het al bestaande kussen zien te naaien en dat word volgens mij nog knap lastig maar ik moet er nu echt aan gaan beginnen. Het wordt  een mooi weekend dus wil ik elke dag nog een heerlijk fietstochtje maken maar goed dat ik zo vroeg wakker ben want mij dag raakt al goed gevuld op deze manier, eerst nog een kopje thee. geniet van het weekend allemaal!!

4 opmerkingen:

  1. O Linda, heb jij dat ook elke keer op zaterdag?
    Dan moeten we 's morgens vroeg maar eens aan elkaar gaan denken en een babbelboxje openen, hihi..
    Nou je hebt plannetjes genoeg voor vandaag, en dan doe je vanmiddag toch (net als ik) een tukkie in de zon...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker geen prettige tijd voor de zaterdag. Maar ja, bijna noodzakelijk met zo'n grote to-do-lijst. Jij wilt wel erg veel zeg. Succes met al je leuke bezigheden. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat je het warm hebt, noemen ze hier in Belgie 'vapeurtjes'....ik heb die ook :-) en die zijn niet leuk ! dat komt idd door onze super leeftijd :-)

    Geniet van het zonnetje en van de vele to-do's...ik duik weer terug mijn bedje in ...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oehhh...vijf uur is inderdaad wel heel errug vroeg!! Maar met al die plannen die je hebt, heb je wel lange dagen nodig ;P...

    Hopelijk kon je vandaag wel een beetje uitslapen...

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...