woensdag 12 oktober 2011

Flowers for a Lady.

We gooien er maar even een bloemetje in want met het haakwerk schiet het niet echt op deze week, heel frustrerend ik heb gister zelfs helemaal niets gedaan,krijg nu al afkickverschijnselen na 13 weken vol haakwerk. Vandaag wordt het ook niet veel, ik ga vanmiddag voor het eerst een uurtje therapeutisch aan het werk dus best spannend, hoe zal het allemaal gaan, begin met administratief werk want mijn zorgtaken dat gaat echt nog niet lukken. Hoorde dat er een bewoonster erg slecht ligt dus daar wil ik eerst een poosje bij gaan zitten, ik heb altijd veel lol met deze dame( want dat was ze tot voor kort echt) gehad, ze heeft helemaal geen familie en zonder twijfel zullen mijn collega's haar zoveel aandacht geven als mogelijk is, misschien kan ik dan toch nog een steentje bijdrage als ze inmiddels al niet is overleden dus dit bloemetje vandaag maar voor deze bijzondere dame...... 

( Goh halverwege mijn verhaal kreeg het opeens een andere wending, ik had eigenlijk als titel bloemetje op woensdag maar schijnbaar ben ik toch alweer met mijn hoofd op mijn werk.....)

6 opmerkingen:

  1. Mooi bloemetje in een mooie vaas met mooie gedachten erbij...
    Jammer hè, dat het zo moet gaan in het leven...het is niet anders. Wel goed van je dat je haar nog opzoekt (als ze er nog is). Succes en sterkte op je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes op je werk vandaag,hopenlijk lukt het allemaal een beetje ...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. JA soms kan je in een verhaal zomaar een andere kant opgaan als je gedachten bij iets belangrijks zit, dan is haken ook maar bijzaak, ben benieuwd hoe het op je werk was, misschien juist voor de dame in kwestie wel heel fijn dat je haar wa extra aandacht kan geven. want mijn ervaring is dat dat er zo vaak bij inschiet. Ik hoop in ieder geval dat je geen slecht nieuws te horen hebt gekregen.

    Sterkte

    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat het allemaal een beetje is gelukt met het werken vandaag...en wat een lief en menselijk blogje :) en een mooi bloemetje ook nog ;)

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, roffelderoffelderoffel......... Ik heb leuk nieuws voor jou: je hebt gewonnen bij mijn 600 volgers give away!!! Gefeliciteerd! :) Mail je adres naar info@little-z.nl dan stuur ik het prijspakketje naar je toe!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...