woensdag 8 februari 2012

Pin it, zegels en slofjes.

Vandaag een van alles wat blogje, gisteren weer eventjes bij Pinterest langs geweest en in een mum van tijd weer wat leuke ideetjes opgedaan.

Originele boekenleggers, een foto met een koordje met franje er aan. Simpel maar erg leuk idee!

Canvas met scrap-papier.

Cadeautje verpakt in een stuk trui ;-)

Mooi verpakt met draadjes!!

Sleutelhanger van kurk.

Opruimsysteem voor lintjes.

Ik geniet nog steeds van het Postcrossing en heb gisteren via postzegelsmetkorting de door mij bestelde postzegels binnen gekregen. Zegels met cent-aanduiding maar keurig verpakt in zakjes zodat je precies de juiste waarde op je kaart kunt plakken. En echt allemaal leuke postzegels dus ook leuk voor de ontvanger.


Eigenlijk vind ik deze 2 setjes bijna te mooi om op te sturen, kunst uit de 17e eeuw en uit het Rijksmuseum.
En gisterenavond zelf maar aan het proberen gegaan om slofjes voor pop Lisa te maken en het is gelukt, zij heeft geen blauwe teentjes meer ;-)



12 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb jij leuke ideetjes gevonden op pinterest. Ik kom er eigenlijk nooit maar dat is dus dom haha !
    Zie je wel, je hebt gewoon zelf slofjes ontworpen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefjes, die slofjes, poppekind boft weer met heerlijke warme voetjes! Leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn hartstikke leuk geworden, die slofjes!
    Die postzegels kan ik me nog heel goed herinneren, slim om het zo te doen. Ik doe eigenlijk ook te weinig met Pinterest, al heb ik geen gebrek aan tijdverslinders.
    Liefs van het PGH :p Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De slofjes zijn zooooo leuk geworden ...enne op Pinterest kom ik ook nooit,maar wat een leuke ideetjes , toch maar eens gaan kijken ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke dingen en slofjes goed gelukt,had nog gekeken maar niets gevonden,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ahhh lief die mini slofjes! En wat leuk al die postzegels, is wel allemaal voor binnen Nederland he? De laatste tijd krijg ik 8 van de 10 keer een adres in Nederland, maar dat vind ik juist wel leuk (gaat lekker snel :))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie spulletjes hé, ook ik ben verslaafd aan Pinterest. Spijtig soms blijft er weinig tijd over om echt te knutselen.
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, Pinterest is ook zo leuk. Maar ik kijk uit zelfbescherming maar niet teveel. Ik heb nu al zoveel dingen die ik af moet maken...

    De slofjes zijn hartstikke leuk geworden!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Yeah Lisa heeft geen koude voetjes meer hihihihi Ze zijn leuk geworden!!!!

    Ik zit ook zo nu en dan op Pinterest .... heerlijk neuzen en kijken en zoeken naar heel veel moois. Alleen snap ik nog steeds niet zo goed hoe het daar nu werkt (bloos) hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke ideeën laat je zien. Enig. En die slofjes, zijn toch gelukt zie ik. Ik was nog vergeten in mijn patronen te kijken. Groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke slofjes... O ja, ik zou nog even wat patroontjes voor je inscannen, bedenk ik me nu. Het blad ligt klaar, hahaha, maar ik ben zo druk geweest. Ik probeer het morgen even te doen.
    Wat een leuke ideetjes heb je van pinterest geplukt.. Ik ga er maar niet kijken, kan niet voor de gevolgen in staan!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dan moet ik ook maar eens even gaan kijken bij postzegels met korting. Kan wel wat postzegels gebruiken voor mijn postcrossing kaarten. Ik heb Nederland niet erbij, maar krijg wel alleen Europa de laatste tijd en tsja zo ga ik dus wel met vliegende vaart door mijn ene helft van Postcrossing zegels. In het begin (ik zit nu pas op kaart 22, ik verstuur er maar 1 per week) had ik echt om en om, de ene week wereld en de andere week Europa. Maarrr krijg gelukkig ook nog wel kaarten van verwegistan ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...