vrijdag 17 februari 2012

Sneak peaks en puzzelen!!

Ik begin weer een beetje op te knappen zo'n griepje hakt er toch hard in, ik heb niet veel gedaan deze week op handwerk-gebied (op geen enkel gebied eigenlijk) een beetje gehaakt en daarom voor Geraldine en Deborah een sneak peak.


Werk in uitvoering dus, en over werk gesproken tegenwoordig moet je aardig aan de puzzel als je bij iemand een berichtje wil plaatsen en dan bedoel ik de woord-herkenning.


 De mijne heb ik weer rap uitgezet want dit wordt toch echt te gek 2 WOORDEN die zowat niet te lezen zijn, ik ben er een beetje klaar mee, de lol van reacties plaatsen gaat er bij mij op die manier wel een beetje af dus alsjeblieft zet dat ROTDING uit!!!!! 
Zo dat lucht op,nog even iets heel anders ik heb bijna 250 volgers dus ben druk aan het denken over een Give-away, stay tuned!!! Fijn weekend allemaal!!


18 opmerkingen:

  1. hahahaha ja die woordherkenning, om gek van te worden toch! soms lukt het me pas bij poging 3 om het te ontrafelen. Ik ga snel kijken of het bij mij ook aanstaat, weg ermee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal met je eens over die woordverificatie. Ik heb de mijne al tijden uitstaan en heb nooit spam gehad! Dus idd een oproep aan alle bloggers: uit dat ding!!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zojuist op mijn blog een "handleiding" gezet om de woordverificatie uit te zetten. :)

      Verwijderen
  3. ja ik heb hem ook eruit gegooit gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie actie, weg met dat onnodige gedoe!!! Heb het zelf niet, en heb - werkelijk waar - nog nooit spam gehad! Ik erger me rot aan het getuur, getik en het maakt dat de lust om te reageren in snel tempo afbrokkelt! Dus graag allemaal uitzetten!! Beterschap verder hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig ben je beter! Ja rot he die woordherkenning, ik weet eigenlijk helemaal niet of mensen dat ook bij mij moeten doen?? Zou je dat eens willen testen? Ik geloof dat ik hem ooit heb uitgezet. Die woorden zijn inderdaad slecht leesbaar, je bent langer bezig met het ontcijferen dan het berichtje zelf tikken. Groetjes en fijn weekend! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig aan de beterende hand meis.
    Dat griepje hakt erin hoor!!! Rustig aan en goed uitzieken!!!!

    Hier ook woord-herkenning uitgezet :-)
    (Dacht al dat het aan mij lag dat ik de woorden amper kon herkennen hihihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je weer beter voelt.
    Heb de geluidvereficatie al geprobeerd, dan weet je ook niet wat je hoort. Ik ben niet doof, maar het lijkt nergens op.
    Haakze!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig knap je weer een beetje op. Het ziet er wel spannend uit, wat je aan het maken bent. En 250 volgers, tjonge wat veel. Logisch als je zo'n leuke blog hebt. Complimenten hoor. Je beertje op de foto van een blogje terug vind ik erg schattig. Hij ziet er echt zielig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb die nieuwe woordverificatie ook al gezien ... wat een gekkenwerk hé? Bij mij staat hij al langer uit :o)
    je sneak peak ziet er al leuk uit! Benieuwd wat het is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben heel benieuwd naar dat werk in uitvoering! De kleurtjes vind ik al heel leuk. Die woordherkenning daar kwam ik gisteren ook achter! Het wordt inderdaad steeds lastiger. Moet me er toch ook maar effies in verdiepen hoe dat uit moet. Het gedoe met de leeslijst is nog steeds niet opgelost bij mij hoor. Ik mis jammer genoeg nog altijd een aantal blogs....
    Fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt.
    En wat die volgers betreft: Je gaat als een trein!!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je voor het checken! Ik heb dat onding uitgezet!! Wat leuk dat je met Deborah gaat swappen, ben benieuwd wat zij voor jou gaat maken! Als je eenmaal zo'n pakket hebt gehad is het verslavend hoor :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda,
    Ik ben het helemaal met je eens. Dus bedankt voor je reactie op mijn blog. Ik heb dat *****ding nu ook uitgezet. Ik hoop dat velen ons volgen, want anders wordt reageren nog een hele klus en gaat de lol er inderdaad van af.
    Ook bedankt voor je reactie op mijn give-away trouwens.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een verademing. Gewoon in 1 keer geplaatst. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja..., dat gedoe met die woorden is zwaar irritant. Maar het komt soms vanzelf weer terug op je blog; heb ik al 2 keer gehad!
    Je laat wel een prachtig haakstukje zien... word er nieuwsgierig van!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Je kunt je inderdaad behoorlijk slap voelen. Doe nog maar even lekker rustig aan.
    Je maakt me wel nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent.
    En die woordverificatie: helemaal mee eens, weg met dat ding.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ,wat gemeen zeg zo'n sneak peak, kan niet wachten ;-)
    heeeeel veeel liefs deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  17. doe rustig aan en goed uitzieken anders heb je het zo weer terug. dank je wel voor je lieve reacties op mijn blog.
    groeten iris

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...