woensdag 2 november 2011

Shoppen,beppen en lol!!

Zo, samen met mijn jongste zusje ga ik lekker 2 dagen de hort op, even geen huishouden!!!
Maar uitgebreid bijkletsen, lol hebben(en dat hebben wij snel). Heerlijk shoppen op de Kerst Creaties Beurs in Den-Bosch, lekker eten, nachtje hotelletje en dagje Arnhem onveilig maken.
Nou,dat gaat ons prima lukken, op de beurs is van alles en nog wat, handwerken, creatief, interieur, taarten, bloemschikken. Zodat we voor elk wat wils hebben zus is namelijk van de taarten en ik uiteraard van de knutsel dus ik heb er reuze zin in.............


15 opmerkingen:

  1. Oh wat klinkt dat ontzettend gezellig, heel veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met je zus, dat ga ik morgen doen ook met mijn zus naar de Krea beurs in Utrecht en ik hoop met leuke bolletjes wol terug te komen, groetjes Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk heb dat pas met vriendinnen gedaan,nachtje Zwolle.Maar met mijn zus lijkt mij ook een super idee!Geniet lekker!Groetjes Mireillr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat helemaal top worden, dat begrijp ik al vooraf. Als twee swingende dames zwieren jullie op je hakjes tussen alle stands door...
    Geniet ervan!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi linda,

    Klinkt geweldig!! En ik geloof gelijk dat dat helemaal gaat lukken :)

    Veel plezier!

    groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet er maar lekker van , je zult wel vol ideetjes weer thuis komen....en daar gaan wij dan weer van genieten op je blog ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, geweldig! Dat soort beurzen en markten zijn altijd leuk. Lekker rondneuzen en natuurlijk veel te veel geld uitgeven!
    Je wordt er namelijk wel erg hebberig van!
    (ik in ieder geval wel!)
    Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat klinkt heerlijk! Veel plezier samen, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi mams,

    had alweer een tijdje niet gekeken op je blog, maar het ziet er allemaal weer gezellig uit!
    Veel plezier met je zussie, jullie zullen heerlijk weer hebben. Wij gaan ook genieten van onze vrije dagen!

    Kussie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt fantastisch!
    Heel veel plezier en geniet er van,
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat klinkt super, bij deze alvast veel plezier met elkaar en geniet ervan. we zullen ongetwijfeld straks mee mogen genieten.

    lieve groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig om zo met je zusje op stap te gaan. Heel veel plezier samen!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja dat zal wat worden:) pret,pret,pret.Geniet;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig met je zusje op stap. Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik hoop dat je heerlijke dagen hebt gehad maar daar twijfel ik niet aan hoor.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...