dinsdag 21 mei 2013

Behangperikelen !!!!

Poeh,poeh, het logeerkamertje is klaar!!
Ik had de assistentie van Patrick ingeroepen omdat op mijn hurken en op mijn knieën zitten niet meer tot mijn mogelijkheden behoren. 
Dus hij deed het lage werk en dat ging prima.
Ooit heeft mijn vader mij de fijne kneepjes van het behangen geleerd en nu geef ik dat weer door aan mijn handige zoon.


We begonnen met het grijs en ontdekte al snel dat we bij het raam een stukje te kort zouden komen.
Maar geen probleem daar hangt het gordijn en met wat knip- en plakwerk met restjes behang dachten wij dat komt goed;-))

Helaas bleek toen dat we ook naast de deur een reep van 3 centimeter te kort kwamen :-((
Tja, wat nu???


Gelukkig had ik het behang bij de bouwmarkt gekocht en die was gister open.
Lieve Pat snel op de fiets heen, het was er mega-druk dus het duurde lang voor hij terug kwam en ik maar wachten, duimend dat er nog een rol zou zijn , het liefst met het zelfde kleurbad.

En ja hoor, er lag niet veel meer zei Patrick maar wij waren gered!!
Toen verder met de lichte kleur, nog wat stoeien met vervelende verwarmingspijpen maar we hebben het gered.
Thanks Pat, voortaan gaan wij lekker samen behangen!!

Zodra Patrick het laminaat heeft gelegd en alles is ingericht laat ik jullie een paar foto's zien, voor nu nog even geduld ;-0

Vandaag uitrusten en vast voorslapen want ik ga de nacht weer in!!
Helaas mijn vakantie is weer voorbij!!

Lieve groetjes Linda!!
     

16 opmerkingen:

  1. Hoera, dat is gelukt! Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mazzel ziet er nu al strak uit gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, wat een geluk dat hetzelfde behang er nog was.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed !!
    Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zelf kunt behangen. Wordt vast een heel leuk kamertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhhh mooi werk zo saampies meis!!!!!!
    Wat een mazzel dat het behangetje er nog was!!!!!!

    Werk ze moppie ... het is perfect *overdag-slaap-weer* :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig maar,want dat zal wel heel erg balen zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen dat je dan een hele rol moet kopen voor 3 cm :-/ Nou ja het belangrijkste is dat het klaar is toch??? Het ziet er al mooi uit zo met dat grijze behang.
    Goede nacht!!!!

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig, dat is ook weer gebeurd. Ziet er strak uit hoor!
    Succes met de nachtdienst.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een klus, maar goed gedaan hoor! Weer iets om af te vinken van je lijstje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. goed gedoet joh ♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf! Het ziet er nu al heel mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat behang zit er mooi strak op hoor! Wat een geluk dat je nog een rolletje kon bemachtigen.. En heb je nu het stukje achter het gordijn ook nog over gedaan?

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik blijf het zeggen: een gehaakt randje had vast heel leuk gestaan :-p
    Netjes geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Word vast heel mooi,lijkt mij erg moeilijk behangen,fijne week en werkse,dat is ook niets vind ik,nacht werken,gelukkig hoef ik dat niet,ooit wel gedaan,maar ik red het niet haha,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nou Linda het ziet er superstrak uit !!!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...