zondag 19 mei 2013

Mooie plaatjes en Banju !!!!!

Heerlijk, mijn mannen zijn inmiddels weer veilig en wel thuis. Ze hebben genoten met zijn tweetjes en hadden hele verhalen en veel foto's van hun kastelentocht.
Helaas was het alleen de eerste dag zonnig en warm daarna liet de zon het af weten maar de temperatuur bleef wel goed!

Hierbij een paar mooie plaatjes die zij schoten:

In de verte de Pyreneeën.

Bovenop de Montségur staat een kasteel, zie je dat kleine puntje op de foto? Daar zijn de mannen in de brandende zon over geitenweggetjes naar toe geklommen, ze deden er 1 1/2 uur over maar dan heb je toch een geweldig uitzicht. Hoogte 1100 meter!   

en dan Carcassonne...
  


Ze waren er vroeg dus nog bijna alles uitgestorven.

dat kleine mannetje is mijn lief...



  

En wat deed ik in hun afwezigheid, nou ehhhhh bar weinig, behalve poetsen bij mijn dochter en een supergezellig dagje bij mijn ouders, kwam er van al mijn wilde plannen weinig terecht.
Gisteren eindelijk weer eens een haaknaald vast gehouden, ik ben begonnen met het bekende Banju-patroon.


Ik haak de bloem voor op het creme-kleurige kussen wat er onder ligt.
En verder heb ik een Facebook pagina aangemaakt en heb ik daar inmiddels al een aantal blogvriendinnen ontmoet.

Morgen staat op de planning om de logeerkamer voor mijn kleinkind te behangen dus vandaag maar rustig aan.

Fijne Pinksterdagen!!

16 opmerkingen:

  1. mooie foto's zeg, wauw!
    en dat banju patroon is zooo leuk . Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw prachtige foto's! En wat een super leuk patroontje is dat!
    fijne pinksteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is het daar !!! En wat een mooie bloem ! Dat kende ik nog niet: het banju-patroon. Zullen we es effen opzoeken !!! :o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat een super gave foto's!! En dat banju patroon is echt mooi, ik kende het ook nog niet :)
    Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow ziet er mooi uit daar in Frankrijk. De heren hebben het vast goed naar de zin gehad.

    Ik wilde fb vrienden met je worden maar je hebt je instellingen zo staan dat ik je niet kan uitnodigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de mannen het naar hun zin hebben gehad. De foto's zijn erg mooi!
    Zo een banju kussen wil ik ook nog eens maken. Ik vind die prachtig. Ben benieuwd naar het eind resultaat.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's ! En gelukkig was de temperatuur goed. Ik kan je verzekeren (ervaring), dat kastelen bekijken in Frankrijk bij 40 graden niet echt fijn is puf puf.
    Ow je bloem wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig is het droog gebleven voor ze,wel jammer dat er niet wat zon heeft geschenen,dan ziet alles er ineens zoveel mooier uit.....ben benieuwd naar je kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave foto's hebben de mannen gemaakt! Het ziet er uit als een super reis, alleen jammer dat het overwegend bewolkt was. Maar ja, das beter dan regen natuurlijk. Ook altijd weer erg fijn als ze dan weer veilig thuis zijn.

    Wat ben je een gaaf banju kussen aan het maken! Mooie kleuren!

    Succes met behangen morgen en nog een fijne pinksteren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat de mannen het naar hun zin hebben gehad, daar kunnen ze nog lang van nagenieten.
    Dat kussen wordt ongetwijfeld heel mooi, je hebt tot nu toe al mooie kleurtjes gekozen, dat gaat helemaal goed komen!
    Succes met behangen, fijne 2e pinksterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk voor je mannen het is daar zo mooi ooit geweest leuk die foto s weer te zien en lekker toch rustig aan het zijn spannende tijden voor je ,word je ook al onrustig ..........

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ooh ik denk meteen aan het spel Carcasonne, het ziet er super uit daar! En ja..dat van die wilde plannen dat herken ik. Toen onze jongste op kamp was had ik ook van die plannen maar uiteindelijk maar weinig gedaan! Ach joh..zolang we maar genieten toch en altijd weer heerlijk als ze gezond thuis weer zijn. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's!! En je facebook-pagina zal ik ook eens bekijken! Fijne pinksterdag, nog!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat jij en de mannen zo genoten hebben. Het is af en toe heerlijk om het rijk alleen te hebben hè?
    Wat een prachtige banju, mooi gedaan in die kleurtjes.
    Ik heb genoten van de foto's; ben ook een echte frankofiel... Ik vind het landschap en de cultuur daar zo mooi en ongedwongen!

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig daar en dat kasteel is ook mooi. De Pyreneeën heb ik ook gezien maar dan vanuit het vliegtuig :-) Zag dat er nog sneeuw op lag... Heb je mij niet zien zwaaien :-) hihihi

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...