zaterdag 11 mei 2013

Vakantie !!!!

We zijn heerlijk tot na de Pinksteren vrij. En helaas zijn de weersverwachtingen niet heel erg rooskleurig.
Man en zoon vliegen van de week naar Frankrijk, en verblijven in de omgeving van Carcassonne.
De heren gaan op kastelen-toer hopelijk is het weer daar wat beter.

   
Moeders blijft thuis en heeft een waslijst aan plannen. Veel te veel natuurlijk en er wordt hier al gemopperd dat ik het rustig aan moet doen.
Maar ik verheug mij op mijn dagen me-time ;-))

Ik ontdekte net wat leuks op internet, ws. denk iedereen nu onder welke steen heb jij gelegen??????
Maar ik vind het erg leuk, kijk ik heb een foto bewerkt, ja ook Minimoek word steeds handiger op de pc ;-))


Leuk,hé??? Nou, ja ik vind het zelf heel leuk maar dat moge duidelijk zijn ;-))

Fijn weekend,allemaal!!!

20 opmerkingen:

  1. Veel plezier met je "me-time"!!!! :o)!!!!
    Maar inderdaad, niet teveel van het goede, hè!!! ;o)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die uitdrukking van de steen gebruiken wij niet, maar ik vroeg me wel af : van welke planeet komt ons minImoek ???
    Nee hoor, grapje, ik ken van dat internet ook niet veel, of minder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuk !!! en me-time is fijn hë :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Me-time is heeeeerlijk moppie dus geniet er lekker van! Genoeg te doen hihihi ..... en nu ook genoeg foto's om te bewerken hahaha

    En wens je mannen ern fantastische kastelentour!

    Dikke knufffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, daar verheug ik mij ook al tijden op...
    Maar gaaf die foto bewerkt. Waar heb jij dat vandaan. Wil het ook zo graag doen.
    Veel plezier!
    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooh geniet van de me-time......en wat mooi heb je die foto bewerkt!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk hoor, Me-time! Leuk, die foto. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn vooruitzicht, geniet van de tijd voor jezelf!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die steen ken is niet hoor! En ga lekker genieten! De omgeving van Carcassonne is ook fantastisch mooi trws, zij zullen ook genieten. Mooi weer is fijn maar geen voorwaarde voor genieten, daar weten we toch alles van!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk die bewerkte foto, geniet van je "vrije" tijd en doe de dingen die je leuk vind. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik weet niet wie er nu eigenlijk meer vakantie heeft ;-) Lekker genieten, allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch, , een paar dagen voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, leuk , leuk! Alles op zijn eigen tijd he? 200 hobby's tegelijk is ook zo wat..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig ja. Geniet van je vakantie, mie time en mekaar ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hij is leuk hoor linda en die steen valt wel mee denk ik hi. Hi gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heerlijk toch Linda..als je zoveel plezier eraan beleeft. Het is een hobby erbij zeg ik altijd en wat is er mis aan hobby's? ;) ik vind het heel leuk geworden. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zo'n mannenweekend en zo mooi om te zien hoeveel trots er hier altijd van jouw blogjes afspat, op jullie kinderen en aankomend kleinkind!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Linda, ik vind de foto prachtig geworden!!! En geniet van je 'eigen' tijd!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb je hartstikke leuk gedaan Linda, een soort van digitaal scrapwerk!! Lekker hoor, om het huis een poosje voor je alleen te hebben. Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...