vrijdag 1 februari 2013

HAPPY !!!!

Deze week weinig tijd gehad om te bloggen maar ik had een hele goede reden nl. ik heb het druk. Nu hoor ik jullie zeggen: ja wie niet! Maar voor mij is het fijn om weer druk te zijn en het is dus ook geen klacht.

Want het gaat gewoon zo goed met mij. Sinds 2 weken ben ik weer een aantal dagen een paar uur op het werk en dat is zo heerlijk, lekker weer mijn eigen werk doen en mijn lieve collega's zien en gezellig kletsen met elkaar. Goh wat heb ik dat gemist.

Volgende week ga ik voor het eerst een nachtdienst meelopen om te kijken hoe het gaat en ik heb er zo enorm veel zin in! Ik draaide naast mijn andere diensten altijd al nachten maar we gaan nu kijken of ik vaste nachtzuster kan worden omdat de andere diensten voor mij fysiek te zwaar worden. Dus ik hoop zo dat het gaat lukken dan ben ik echt helemaal HAPPY.



Omdat ik wel een beetje in de feeststemming ben hing ik gezellig een gehaakte slinger voor het raam.


En haakte ik er nog eentje voor een meisje die van ROZE houd.


Maakte ik voor haar mamma deze lieve lichtjes.


En haakte ik voor mijzelf een baret, nu ben ik totaal geen mutsenmens en ik heb een half uur met het ding op mijn hoofd door het huis gelopen maar sorry het is geen succes. Dus de baret wordt weer uitgehaald, ach ik ben toch een avondje lekker bezig geweest.

Morgen de uitslag van mijn weggever, fijne dag allemaal, ik ga weer fijn naar mijn werk ;-))


34 opmerkingen:

  1. Fijn dat het zo goed gaat en je weer aan het werk bent.
    Gelukkig kun je ook zonder baret door het leven. Leuke slinger en sfeerlichtjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOh, ik word zelf blij van dit goede nieuws!
    Mooi haakwerk weer!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een goed nieuws,
    je slingers zijn super en je lichtjes heel erg leuk.
    Heel veel plezier met alles,
    lieve groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te lezen dat je weer geniet en dat je er een feestje van maakt :) En wat die baret betreft, voor het geval je 'm nog niet uit elkaar hebt gehaald, je zou er ook een kussentje van kunnen maken of gebruiken als hoesje voor een rond krukje misschien? Of maak er een knuffeltje van voor je aanstaande kleinkindje? Uithalen is zo zonde van het werk!

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. 20-weken echo's heb ik bij beide zwangerschappen als spannend ervaren, alles is zo kwetsbaar. Maar zodra je te horen krijgt dat alles goed is mogen de slingers weer opgehangen worden, dat is zo'n fijn moment. Geniet ervan. In veruit het merendeel van de zwangerschappen is alles goed. Ik heb er vertrouwen in dat het bij mij ook goedkomt met de kleine en ben blij dat ze in het ziekenhuis alles goed controleren. Dinsdag hebben we al vervolgonderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo goed met je gaat!! Die gehaakte slingertjes zijn super, maar de andere dingen ook! Ach en de baret, 't is leuk geprobeerd toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat heerlijk !!!! Dat is wel een slingertje waard ja ! En natuurlijk gaan we er vanuit dat je werkgever meewerkt !
    Met een baret (muts) zul je mij ook niet zien lopen trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het zo goed met je gaat, dat is inderdaad een feestje waard! Houden zo! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. linda, wat een heerlijk nieuws!!! Ben blij voor je dat je, je zo goed voelt! en wat een leuke haaksels!
    Goed weekend, groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk dat het zo fijn met je gaat!
    En die slingers zijn natuurlijk superleuk!
    En wat heb je veel gehaakt zeg!
    Bij mij is het haken momenteel wat minder omdat ik veel last heb van RSI... en ik wil zo graag :-)
    Maar het leven is een feestje maar je moet wel zelf af en toe de slingers ophangen!
    En dat heb jij goed gedaan!

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een Happy bericht!! En je slingers zijn echt super leuk! :)
    Succes met alles en fijne dag!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Linda Wat een fijn bericht, ik word er helemaal blij van. Die slingers maken het mooie bericht nog mooier! En wat een leuke dingen heb je gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Linda,
    Wat goed om te lezen dat het zo goed met je gaat. Geweldig. Gefeliciteerd.
    Ik kwam er achter dat ik al een tijdje (veel te lang) niet op je blog geweest was. Maar nu ben ik weer bij gelezen en ik hoop gauw weer terug te komen. Gezellig.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oww wat enorm fijn om te lezen zeg....nu duimen draaien dat je voor vast de nachten zou mogen gaan doen

    mooie slinger zeg en die glazen GEWELDIG!!!
    je baret ziet er ook gaaf uit, maar helaas die is dus niet aan je besteed hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Linda,
    Wat een geweldig nieuws, super !!! ben erg blij voor je dat het zo goed gaat allemaal ...en dat verdiend slingers ....en ik hoop dat je nachtzuster gaat worden ....
    Ik vind de baret heel erg mooi, ben al een tijdje op zoek naar een leuk patroontje, wil je mss het patroontje delen ?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marjo, ik haakte hem met dit filmpje mee op you tube: http://www.youtube.com/watch?v=bgtTuslHDRk&list=SPB685F025C279DEC8 veel succes misschien staat het jou wel ;-))

      Verwijderen
  15. Wat fijn dat je je goed voelt en je het weer druk kan hebben ;-) Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat het zo goed met je gaat! Dat is zeer zeker een slingertje waard.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk Linda, dat het zo goed met je gaat! Het spat ook van je bericht af. Nu nog een zonnetje erbij en de slinger voor je raam komt nóg beter tot zijn recht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig om te lezen Linda! Fijn dat het zo goed met je gaat en je, je draai weer begint te vinden! Kan me voorstellen dat het voor jou heel fijn voelt om druk te zijn, geeft aan dat je weer volop in het leven staat! Hoop voor je dat het gaat lukken als 'nachtzuster'...hihihi...moet nu ineens aan die reclame met John de Wolf denken.."zusssterr"
    Gezellige dingetjes heb je gehaakt! Fijn week-end!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat klinkt goed !!! Fijn, joh !!! En het is ook te merken aan je creativiteit. Leuke spulletjes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Blij dat je er weer bent.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben zo blij om te horen dat je weer lekker aan het werk bent!

    Nachtzuster... dat is ook een liedje in de musical Doe Maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou dan mogen de vlaggen wel uit!!!! Top meid dat je je zo goed voelt dat je weer wat aan het werk kan. En wat fijn dat je werk zo met je mee denkt en je iets aan bied waar je in verder kunt.
    Je moet nog wel goed op jezelf blijven passen.

    Fijn weekend, dinah.

    Ging even iets mis met mijn vorige berichtje :-/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lieverd .... ik word spontaan helemaal happy van al die happy berichten van jouw kantje! Wat heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat meis!!!!!

    Dikke knuffffffff

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een heerlijk bericht en wat zou het super zijn als je de nachten kunt gaan draaien, ik duim X

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! En je maakte mooie spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Na die regen komt dus echt wel zonneschijn! Jij bent het levende bewijs! Zo blij voor jou! Die gehaakte slinger maakt het helemaal compleet, fijn meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een fijn bericht! Geniet van al het moois!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een goed nieuws, daar mogen binnen de vlaggetjes best voor uitgehangen worden!
    De lichtjes vind ik enig gedaan, echt snoepies om te zien Linda...

    grtjs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat superfijn voor je Linda!! Geweldig om te lezen dat het leven langzaam weer zijn gewone gang gaat! Je slinger is dan ook helemaal op de juiste plaats! Hij is trouwens superleuk, wie weet ga ik daar ook wel aan beginnen, lijkt me niet zo moeilijk ook... Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk om weer ZO druk te kunnen zijn en wat je je weer een leuke dingen gemaakt.
    Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke slingers haakte je, daar word je direct vrolijk van , niet?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. YAHOE!! super goed joh. Geniet ervan!
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...