woensdag 20 februari 2013

Leuke lapjes !!!

Van de week  met mijn dochter zo goed geslaagd voor stofjes voor oa. het boxkleed. Nu is het wachten alleen nog op de box zodat ik de juiste maten weet want elke box heeft een andere afmeting hebben wij ontdekt.


Deze 3 gaan we voor het boxkleed gebruiken, ik vind die hertjesstof zo gaaf!!!

Dit kocht ik voor kruikenzakken en bv. slabbetjes.

Eindelijk kan ik mijn koeienstof gebruiken, ik heb er nu een lap met koeienvlekken bij en dat wordt een dekbed voor op  het ledikantje bij ons.

Wat een rijkdom zo'n stapel mooie lapjes.

Ik heb er net mijn derde meeloopnacht opzitten en het ging weer helemaal super ondanks dat ik mij grieperig voelde. Ben alleen weer mega wakker dus nu maar hopen dat ik een beetje in slaap ga komen, welterusten allemaal!!!

26 opmerkingen:

  1. Prachtige stofjes en dat stofje met Bambi, zo schattig. Hoop dat de griep niet doorzet voor je, beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow wat een mooie stofjes. Ja die Bambi stof is echt super! Ben heel benieuwd naar dat prachtige boxkleed wat je gaat maken. Wordt vast en zeker een prachtig boxkleed.
    Doe je lekker rustig aan?! Loop jezelf niet voorbij en zorg goed voor jezelf hè lieverd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je nog even goed kunt slapen en inderdaad je lapjes stof zijn het einde,
    Groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè om zulke plannetjes te maken...
    Wat een leuke stofjes heb je gevonden; past ook allemaal zo goed bij elkaar...

    groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke stofjes Linda, die met hertjes is gaaf.
    Succes groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ik hoop wel dat je goed hebt kunnen slapen zeg!!

    wat een prachtige stofjes allemaal en dat hertje is helemaal ♥♥♥
    je kunt aan de gang hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww die hertjesstof :-)
    Das toch wel mijn favoriet hihihihi

    Slaap lekker moppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige lapjes ! En ik had de reactie van Moos al verwacht, want die hertjes hè, zoooooooooo lief !!! Maar het is de combi die het 'm doet denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!

    Wat een boel leuke dingen gebeuren er bij jullie. Zo'n baby en die dingen eromheen...brengt zoveel vreugde!! Ik kan het weten, we hebben 4 kleinkids! En dat is veel leuker als jij je ook maar voor kunt stellen!!!

    Leuk die stofjes allemaal, maar die met de hertjes is toch wel mijn favoriet. Maar ik ben geloof ik niet de enige!!

    Geniet ervan!!


    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De hertjesstof is inderdaad super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig geslaagd !
    hertjes stof heb ik ook in het blauw
    niet voor een boxkleed maar ornamentjes, super schattig !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, wat leuk dat het zo goed gaat met je!!
    En ik kan me het gevoel van de lapjes wel voorstellen... Ik heb er ook wat van liggen!
    Slaapse Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een heerlijke stofjes. Het stofje met de hertjes -smelt-...

    Slaap maar lekker en snel die bacillen wegjagen hoor!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat gaat supergaaf worden allemaal voor het kleinkind!
    Ik hoop dat je wat slaap krijgt
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie stofjes, dat boxkleed gaat vast prachtig worden!! Hoop dat de griep niet doorzet... Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig is dat he...alleen al het uitzoeken van stofjes!!!
    Jullie zijn in ieder geval goed geslaagd...hele leuke stofjes.
    Veel plezier met het maken van alle leuke babyspulletjes en ik duim voor je dat je kan slapen.....

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Welterusten! En wat een leuke lapjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuke stofjes allemaal!
    Zo leuk om het allemaal te maken voor de nog onbekende baby :-)
    Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen?

    Fijne dag!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Owww...daar gaan je vingers toch ook enorm van jeuken, van al die leuke lapjes...heerlijk! Die hertjes zijn superschattig!! Fijn dat het werken je ook zo goed bevalt, hoop dat je toch wel ff de slaap kunt vatten, zeker als je een beetje grieperig bent! Trusten!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige stofjes

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo jullie zijn goed geslaagd met al die leuke lapjes. Ben benieuwd naar het resultaat maar dat gaat vast mooi worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw, hertjesstof!!
    Wat een stapel stof, genoeg te doen dus! Slaap ze!
    De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige stofjes, zeker die met die hertjes vind ik prachtig ...ik ga morgen een dagje voor mezelf inlassen ...Hobbysalon in Antwerpen ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw , wat een prachtige stofjes.
    Gefeliciteerd nog met je dochter, ik lees net even bij:)
    Fijne avond, liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heerlijk om te lezen dat de nachtdiensten goed lukken. Super! En inderdaad wat een rijkdom al die lapjes, ik word er altijd heel hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi wat super mooi allemaal ik had een vraagje mijn kleinzoon is volgende week zondag jarig en hij is super fan van koeien ,mijn vraag waar heb jij die koeien stof gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...