maandag 11 februari 2013

Van alles wat !!!!!!

Een heerlijk rustig weekend achter de rug, wat even goed was voor het gestel. Want nu het zo lekker gaat wil ik de rem nog wel eens vergeten en dan roept mijn lijf vanzelf stop ;-))

Ik zat heerlijk achter mijn naaimachientje net als vorig weekend want toen maakte ik van dit schattige stofje.....



dit lieve, ieniemienie broekje in maatje 56 voor bij een groen shirtje.





Gister ben ik aan het recykleren geweest, het eindresultaat volgt nog ;-)

Verder freubelde ik met papier, wat niet echt mijn ding is deze leuke geld-envelopjes. Ik zag ze op het blog van Dorien en ik vind ze best geslaagd.



En als laatste maakte ik een leuke gehaakte kaart voor mijn lieve collega Hannie , van harte meis!!!!




                 Fijne maandag !!!!!  


26 opmerkingen:

  1. Owww, dat stofje en dat broekje... gewoon té schattig! Zo knap dat je dat kan maken! Die geldvlopjes zijn ook heel mooi geworden, daar zal zullen de jarigen vast heel blij mee zijn! En dat gehaakte randje om die kaart; óók al zo strak en mooi! Ik zeg: GOED BEZIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om met al die babyspulletjes bezig te zijn, ziet er zo lief uit allemaal!
    Groetjes en een fijne dag,
    Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het allemaal mooi gemaakt zeg!
    Ik vind vooral die kaart echt helemaal te gek!
    Super hoor!

    Jij ook een fijne maandag!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt superleuk dat broekje wat een lief stofje !!
    ook je envelopjes zijn goed geslaagd, leuk idee trouwens
    en je kaart is helemaal perfect !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. owww dat broekkie ♥♥ ( pas er net niet meer in :-( )

    je vlopkes zijn hartstikke leuk, vind dat ook altijd erg leuk om te doen
    en wat een mooie kaart

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk broekje zeg. En die kaart is ook erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat broekje... smelt....En je zakjes zijn ook erg leuk, die zijn zonder inhoud al een cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, je bent nog druk geweest, zeg, maar wel op een ontspannen manier.
    Super leuke creaties heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke dingen allemaal!! Dat broekje, zoooo schattig! Doet me toch wel heel erg denken aan mijn eerste babymaakseltjes, heeeeel lang geleden ;)! Ook de envelopjes vind ik superleuk, das nou eens een tof idee om na te maken.. altijd maar die saaie kaarten er bij is het toch ook niet echt..! Dank je wel voor de inspiratie weer en lieve groet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou jaaaaaaaaaaaaa wat ben je in de weer geweest! Dat broekje is zoooooooo snoepig !! En je envelopjes zijn mooi hoor, je bent gewoon een creabea !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig stofje !!!!! Wat een leuke dingen heb je gemaakt !! Ben ook heel benieuwd wat je daar aan het recyclen bent !!! :o)!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat een super leuke dingen heb je gemaakt!! De envelopjes zijn echt leuk en wat een geweldige kaart! Heerlijk inspirerend op maandag :)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk aan de slag meis! En met wat voor resultaat. Alles even leuk .... Met als topper een geweldig broekie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh prachtig Linda dat broekje!!! Super lief, ik smelt momenteel helemaal bij dit soort kleertjes... Zal wel aan mijn hormonen liggen ;)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooo...dat broekje zo schattig Linda!! Leuk je kunt nu helemaal los gaan met kleine kleertjes:-) De vlopjes zijn ook lief net als het kaartje...je bent heerlijk bezig geweest!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. o wat leuk zeg ,n ou je bent weer lekker bezig zo te zien !!
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo, jij bent produktief geweest en hebt hele leuke dingen gemaakt!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Linda
    Wat een leuk broekje heb je dat patroon ook in maat 68 /74 ik hoor van je.
    Bedankt voor de super leuke kaart.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat een activiteiten, het broekje is beeldig! Met lieve groet van de Juffrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt heerlijk zitten fröbelen, Linda! Ik vind de cadeau envelopjes zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goed bezig! Ik herken dat nogal van die rem al is de achtergrond minder ernstig dan bij jouw. Schattig broekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Linda, een rustig weekend noem je dat!!! Wat een schattig broekje heb je gemaakt. En de cadeau enveloppen zijn erg leuk! Goed idéé!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind die kaart voor je collega wel heel erg mooi. En dat broekje, wat een schattige stof.
    Het is wel eens goed even pas op de plaats te maken om tot rust te komen. Volgens mij hebben veel mensen last van niet werkende remmen. Ik in ieder geval wel.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke freubels heb je gemaakt. Het broekje is schattig.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat was dus een heel creatief weekend! Wat een enig broekje, staat vast schattig met een groen shirtje. Lief hoor dat gehaakte randje om een kaart en die vlopjes zijn hartstikke leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat mooi allemaal! Ook een leuk speldenkussentje gespot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...