zaterdag 23 februari 2013

en daar gingen we ...........

vol verwachting richting de beurs

het vinden van een parkeerplaats was een crime en na heel lang in de kou op een pendelbus te hebben gewacht arriveerden wij in de RAI.


bij de kikkerstand leuk geslaagd voor een babyboek en een stoffenspeelboekje. En de hele beurs liep met een kikkertas dus wij ook!!!!

We deden ideetjes op.
Ach, is ie niet lief????
en ik scoorde een babybakje van Stokke voor aan de Trip trap stoel!!!!

Helaas liep bijna iedereen op de beurs met boodschappenkarretjes tot zelfs complete koffers aan toe rond, wat dus echt zwaar irritant is. Want voor je het weet word je gescheept of heb je blauwe schenen, al met al een bijzondere ervaring en wij hebben besloten dat al is Chantal nog 10 keer zwanger, ze ons niet meer zullen zien op de beurs, wat een gekkenhuis!!!!!!!
Nu lekker uitzakken en zo een appeltaartje bakken, fijn weekend !!!!!!!

16 opmerkingen:

  1. Whahaha dat kan ik me voorstellen dat dit een keer maar nooit weer is. Al die zwangere dames met hun moeders of zussen/vriendinnen of man/vriendlief uit het hele land die daar rondlopen pff word al moe van de gedachte ;).
    Maar toch nog wat leuke spulletjes gescoord en een gezellig dagje gehad met je dochter. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha waarom denk je dat ik nooit meer op de HHB kom ! Ik kan er zo heen, kost me helemaal niets maar ik bedankt, ik erger me mateloos aan die moekes met giga-boodschappenwagens die denken door je heen te kunnen. Maar heeee, dit heb je ook weer meegemaakt en toch heb je leuke dingen gekocht. Die stoel hahahahahaha te grappig echt. En dat bakje voor de triptrap, dat is nog eens handig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je toch nog geslaagd bent, maar geef mij maar een handwerkbeurs !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha was al benieuwd naar jouw ervaring, ik ben ook één keer geweest en nooit weer, pffff!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vervelend, ja, als je elke keer wordt aangereden. Maar wel leuk, dat ideeën op doen. 'k Moet tot m'n schande bekennen dat ik steeds vaker ideeën opdoe en het dan thuis zelf in mekaar ga frutselen dan dat ik de economie steun. Maar dat komt ook mede door de prijzen die ze voor sommige dingen durven te vragen.

    In ieder geval fijn weekend en eet smakelijk !!!! Bij ons wordt het apfelstrudel met vanillesaus !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een leuke maar zware dag inderdaad! Maar wat een leuke dingen heb je gekocht, dat babybakje is echt mooi!

    En appeltaart, heerlijk!! Fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha dat hebben wij vorig jaar ook besloten.. draaamaaa!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah zeker een lieverd, heb hem ff gepikt! Was gezellig maar nooit en nooit meer, pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een ervaring rijker. Best zwaar om oma te worden ;-)
    Ik ben er een keer geweest toen ik zelf voor het eerst 4 maanden zwanger was (haha, long time ago) en had toen al hetzelfde besloten. Jullie hebben toch nog een hoop leuks gescoord, gelukkig.
    Jammer dat je dat meubilair niet gekocht hebt, dat zou vast heel veel vrolijke momenten opleveren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat een ellende al die mensen met 'aanhang'. Jammer dat je op die manier niet rustig kunt kijken want dat er leuke dingen te zien zijn daar twijfel ik niet aan. Gelukkig heb je wel een heel leuk bakje voor aan je stoel zodat kleine hummel lekker op hoogte mee kan doen.

    Groetjes Saskia

    WELKOM bij mijn Give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Linda
    Ik heb je gezien bij me zus Jenneke
    Ik denk ik ga eens kijken, en ik ga je volgen!
    Wat leuk dat je oma gaat worden zeg!!Na voor jou een zeer heftige periode, gaat dan nu voor jou ook de zon schijnen!! Spannend hoor.
    Ja en oma worden, en of zijn is niet niks, dat lees ik hier al wel!'
    Jullie hebben leuke dingen gescoord zeg!! ♥
    Lieve groetjes Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, dat is precies de reden dat ik dit soort evenementen altijd mijd. Maar het levert wel een leuk blogpostje op ;)

    Fijn weekend!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beurzen tja... leuk maar ook hele bijzondere ervaringen haha.
    doe maar lekker uitrusten :-)
    lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owwww die drukte altijd .... alleen daarom ben ik niet eens zo sip dat ik het dit jaar mis ben gelopen hihihihihihi

    Is de appeltaart al op??????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik snap het helemaal. Voor mij ook geen beurzen, vind het er veel te druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. haha ik was donderdag met mn mama op de huishoud beurs enw at een gekkenhuis en drukte
    wij waren met de trein dat ging ook niet vanzelf we hebben 2,5 uur in een stilstaande trein vast gezeten die zat stampvol ook met zwangere vrouwen naja dat was hell natuurlijk haha om 2 uur waren wij daar pas wij hadden ook een karretje haha voor al dat zware wasmiddel irritant is het wel maar super handig voortaan gewoon zelf ook 1 meenemen

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...