maandag 25 februari 2013

Genieten!!!!

Vandaag genoot ik van post van Syl. Ik had nl. haar weggever gewonnen en dus viel er vanmorgen een heerlijke enveloppe met koeitjes op de mat. Ze had hem lekker gevuld met allerlei leuks, kijk maar even mee.....

mijn lijfspreuk... 
hopelijk word mijn kleinkind iets mooier.. 

het memory-spel waar wij vroeger thuis altijd mee speelden... 
alle kaartjes hadden een naam bv. de Koning in zijn onderbroek, en mooie Suzanna in bed.

Lieve Sylvia nogmaals hartelijk dank, ik ben er heel blij mee. Vervolgens las ik bij Petra dat ik mag proef naaien om haar patroon van babyslofjes uit te proberen. Superleuk, ik heb direct een stofje uitgezocht.

Verder genoot ik van 2 nieuwe zoldervondsten die nu in mijn letterbak prijken..

schattige hertjes met op de achtergrond het verlovingskaartje van mijn ouders 
een gezellig Spaans trio...

toen mijn dochter ook nog langs kwam om te eten kon mijn dag niet meer stuk. CARPE DIEM.............. 

21 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dag vol geniet-momenten!
    Het zijn de kleine dingen die het doen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. arme postbode....pakket van syl ( betekend zeulen ha ha ha)

    owww meis meis wat een heerlijke post...zoveel zo lief zo mooi en zo leuk
    geniet er lekker van

    dit is een topdag voor je ook nog je dochter blijven eten

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een geweldig pakket heb je gewonnen!!
    En je hebt me op een idee gebracht..soortgelijke hertjes heb ik ook; natuurlijk leuk in de letterbak..huh..kwam er zelf niet eens op.
    Dank voor je bericht op mijn blog! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post en leuke zoldervondsten...fijne dag gehad dus.. op naar morgrn. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke post van Syl meis en wat een leuk nieuws dat je mag proefnaaien!

    Maaaaaaaaaaaar ..... ik zie hertjes ..... en was dus meteen weer volledig gebiologeerd, afgeleid, in trance, high, in hogere sferen ..... owwwww wat zijn die lief hihihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt weer genoten vandaag heerlijk om te lezen!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op en top geniet ik van deze fijne dingen met je mee via je mooie foto's. Carpe diem!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat ben je zalig verwend door Syl. Lief van haar zoveel winnaressen...
    En die spaanse poppetjes die had ik vroeger ook in mijn letterbak. Ennuh lieverd doe maar rustig aan hè met de post. Ik ben niet bepaald druk, maar voor geen meter vooruit te branden hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja.. jij vindt zomaar hertjes op je zolder ??
    zoals emmel-prutsemieke ook al zegt
    whoehaa half nederland en belgie en europa is op zoek hier naar
    en jij vindt ze gewoon op z.o.l.d.e.r.....
    niet te geloven
    en leuk wat je van Syl hebt ontvangen :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een heerlijke post met zoveel moois !!
    En dan die zolder vondsten geweldig.
    Ik ga vandaag de zolder doen es kijken odf ik ook nog schatten vind :)
    Groet Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo'n dag!! Leuk om te lezen, succes met de slofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Post van Sylvia kun je alleen maar blij van worden!
    Voor vandaag ook weer een fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn al die gezellige en mooie post!
    Geniet nog van deze week,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je blij bent !! Die hertjes.... ooooow te lief. En die Spaanse poppetjes had ik vroeger ook in m'n letterbak :-)
    Succes met de slofjes, leuk dat je ze mag maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Owww wat zul je hebben genoten dat je dochter is blijven eten zeg!
    Syl die heeft goed haar best gedaan (postbode die haar stukke herkennen zouden er schrik van krijgeN hihihi) Wat een heerlijke en leuke spullen heb je van haar gekregen zeg!!
    Moos is al weer glad afgeleid natuuk toen ze jou hertjes zag! Kei mooi zeg, even gevonden op zolder ♥
    Geniet van alles he
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zulke verassingen, dat doet een mens goed!!

    Prettige dag verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke dingen allemaal!
    Fijne dag weer vandaag!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...