dinsdag 19 februari 2013

29 Lentes jong !!!!!

Alweer 29 jaar geleden is het dat zij, na een behoorlijk heftige bevalling ter wereld kwam. Onze eerste, een dochter genaamd CHANTAL LAURAINE. En nu wordt zij over een paar maandjes zelf moeder en maakt zij ons voor het eerst opa en oma. Het wordt niet alleen voor haar maar ook voor ons één van de bijzonderste jaren in ons leven. Van harte gefeliciteerd, lieverd!!! 

Chantal viert haar verjaardag later dus ging er naar haar een kaartje met gezellig vlopje!




Gisteren kreeg ik van dochterlief dit boekje en ik las het s'avonds in één ruk uit. Met op het eind de tranen over mijn wangen, tja oma worden doet iets met je ;-)) Echt heel herkenbaar om te lezen de gevoelens en dilemma's die je door maakt tijdens de zwangerschap van je dochter. 


35 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de geboortedag van je dochter!

    En Oma worden is zo speciaal, dat heb ik je geloof ik al een keer verteld.
    En wat een leuk boekje heb je gekregen zeg!
    Die ken ik helemaal niet.

    Ik wens je een hele fijne dag toe en geniet ervan.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter,
    Lieve groetjes Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel speciaal! Geniet van alles! En van deze bijzondere dag: vandaag ben je dus zelf al 29 jaar moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, van harte met je grote dochter! Als de dag van gisteren zul je je herinneren dat je voor het eerst moeder werd (na de nodig inspanning zegmaar). Ik wil graag geloven dat heel bijzonder is nu oma te worden. Voor mij zal dat nog even duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met deze heel bijzondere dingen. Mooie tijd gaat het weer worden. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd ,en dan straks oma worden is ook zo bijzonder.......groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd meis met je meisie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi en bijzonder dat het leven zo doorgegeven wordt van moeder op dochter. Van harte proficiat! En wat heb je weer een lief kaartje gemaakt. Ik ben trouwens dankbaar gebruik aan het maken van je tutorial voor het omhaken, alleen in mijn geval geen kaartje maar iets anders. Maar wat het is houdt ik nog lekker even geheim ;)

    Zonnige lentegroetjes van Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou jullie verrassen elkaar over en weer, leuk! Fijn dat je er zo naar uitkijkt, is ook superspeciaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh lieverd van harte gefeliciteerd met je dochter en ik kan me voorstellen dat je het spannend vind om oma te worden en dat je dochter voor het eerst moeder wordt...
    Voor mij is de zwangerschap van manlief z'n dochter een ver van mijn bed show, we hebben jammergenoeg weinig contact ook al woont ze kortbij.
    Geniet er maar lekker van! Ennuh je hebt weer een prachtige kaart ervan gemaakt. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een super schattig kaartje!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je dochter, wat gaat de tijd toch snel he. Leuk die voorbereiding met zo'n leuk boekje erbij.
    Mooie kaart heb je voor haar gemaakt. Leuk met het randje erom.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je dochter, wat een schattig kaartje krijgt ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aaah, wat een mooi kaartje weer!! En van harte met je dochter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!! En een prachtige kaart, met opgestikte kopjes?? Leuk!!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat bijzonder he, oma worden. Lekker van genieten hoor. En je hebt een prachtig kaartje en vlopje voor je dochter gemaakt!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart... Gefeliciteerd met je dochter. Wat vliegt de tijd toch he als ze zo groot worden. Oma worden lijkt me inderdaad heel speciaal... geniet er van. X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk GEFELICITEERD allebij en wat orgineel om je dat boekje kado te doen van haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je dochter. Leuk dat boekje.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met je dochter. Leuke kaart heb je gemaakt. Zulke boekjes zijn natuurlijk enig om te lezen. Fijne vooruitzichten en het schiet ook al zo op dan. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd voor de dochter en van harte gefeliciteerd ook voor jou met het aanstaande omaschap! Ik vind het geweldig als ik mijn ouders bezig zie met onze dochter ... ze aanbidden dat kind (en Payal draait hun rond haar vingertje of het niets is lol) ... ben er zeker van dat jij het oma-zijn ook zo geweldig gaat vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh leuk Linda, van harte gefeliciteerd met (alvast) de verjaardag van je dochter en dat je oma wordt...wat zal het spannend voor jullie allemaal zijn.

    Prettige avond verder,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je dochter!
    Wat heb je een schattig kaartje gemaakt.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. feliesssssssssssssssssssssssssssssss met je dochter en wat een mooie kaart heb je gemaakt

    leuk dat boek zeg hihi

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi feestelijk kaartje heb je gemaakt voor je dochter!
    Van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
    Leuk boek is het he? Ik heb het ook even doorgeneusd. Kwam het toevallig tegen in de winkel.
    Geniet maar van al het goede!

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je dochter.
    Mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een dikke proficiat met je dochter ...wat worden ze snel groot hè ? Nathalie 5 daagjes geleden 29 jaar , dus we waren tegelijk zwanger , gezellig hè ?? en nu wordt je OMA ......geweldig !!!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hieperdepiep hoera voor je dochter! En ook al een beetje voor de bijna-oma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Linda gefeliciteerd met je dochter.
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. bijzonder ..
    gefeliciteerd meis
    je kaartjes zijn prachtig !
    :-)
    liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met je dochter aanstaande oma. Wat ga je een heerlijke tijd tegemoet. Ik wacht ook op de komst van mijn kleindochter. Nog een paar weekjes. Kijk er ook zo naar uit.

    Groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Proficiat aan je dochter! Een leeftijdsgenoot! (ik wordt er 29 in sept) en ik ben ook de oudste dochter...
    Alleen bezorgde ik een tijd terug mijn ma het 'oma cadeautje' én ze had nog zo gezegd 'niet voor mijn 50ste', ik lapte het haar 2 keer! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...