vrijdag 22 februari 2013

Post voor Syl !!!!

Met heel veel plezier stuurde ik een mooie enveloppe, natuurlijk met inhoud, naar een lieve blogvriendin nl. Sylvia van Zaanse Zolder. Van de inhoud was ik in mijn enthousiasme helemaal vergeten foto's te nemen. Dus heb ik deze mooie collage van Syl haar blog gepikt maar uiteraard kun je hem ook bij haar zelf gaan bekijken.






Heerlijk toch om post te sturen en dan te horen dat iemand er zo blij mee is, toppie!!!!!!
Vandaag vermaakt Minimoek zich op de 9 Maandenbeurs ;-))


                                Fijne vrijdag !!!!

9 opmerkingen:

  1. Ohhh je hebt er echt een cadeautje van gemaakt, zo gaaf die envelop (ne de inhoud ook, haha)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er echt zo blij mee Linda, zo lief van je ! En ik vergeet ook vaak foto's te nemen trouwens haha! Veel plezier op de beurs !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, je moet trouwens ook even op mijn blog kijken, de uitslag van de give away is bekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt dan ook iets prachtigs gemaakt en verzonden moppie! Kan niet anders dan dat Syl hier super blij mee was!!!!

    Veeeeeel plezier op de beurs!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een prachtige envelop heb je ervan gemaakt, dat is al een feestje op zich! En ik zie ook hele leuke inhoud. Leuk is dat hè elkaar verrassen. Heel veel plezier op de 9 maanden beurs! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is toch ook super om te ontvangen zulke mooie post.
    Veel plezier op de beurs en al vast een prettig weekend,

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had het al gezien bij Syl. Supervlop heb je gemaakt, mét inhoud! Lief van jou! Hopelijk was het heel leuk op de beurs!?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had je post ook al gezien bij Syl, knappe post maakte je er van, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke envelop (met ook zo'n leuk omgehaakt kaartje als inhoud!) heb je gegeven!!
    Was het leuk op de 9 maandenbeurs?
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...