woensdag 6 februari 2013

Eerste kennismaking !!!!


Gisteren reisde ik af naar het Zaanse waar tegenover de echopraktijk deze schattig huisjes stonden. Ik mocht nl. samen met de andere oma aanwezig zijn bij de 20 weken echo van ons kleinkind.


En daar is het dan, het geslacht is nog steeds geheim maar verder was alles prima in orde met de kleine spruit, zo mooi zoals ze alles tegenwoordig kunnen bekijken. Ik vond het een heel bijzondere eerste kennismaking!!


Maar in Zaandam hebben ze ook 2 prachtige kringloopwinkels en daar ging oma natuurlijk ook even naar toe. Goed geslaagd: 4 leuke boeken, 2 om in te knippen en 2 om straks voor te lezen.


In het boekje Grootmoeders rijmpjes staan zulke prachtige knipwerkjes.




Verder vond ik nog 2 leuke spelletjes met grappige kaartjes, een retro-onderzetter en een tas die ik eigenlijk kocht voor de hengels maar misschien ga ik hem toch wel pimpen. 
En ik vond een supergaaf klein spijkerjasje en een ienieminie spijkertuinrokje en ook al weet ik nog niet of ik een kleinzoon of dochter krijg, ik kon het niet laten hangen. Alleen nog geen foto's want ze zitten al in de wasmachine ;-) 

Ik wil jullie nog even bedanken voor jullie reacties op mijn vraag op het vorige blogje. Ik ontdekte dat ik doorslaan en rijgen door elkaar had gehaald en ga van af nu gewoon weer alleen doorslaan bij belangrijke punten. Veel te veel werk om alles ook nog eens te rijgen ;-) 

Zo en nu ga ik mijzelf voorbereiden op mijn eerste nachtdienst!!!!


24 opmerkingen:

  1. Ohhh die echo, hoe bijzonder is dat he!! Haha, jij kunt natuurlijk nu niet in kinderboekjes gaan knippen, daar moet je nog een paar jaartjes mee wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herkende de huisjes meteen !!! Ik werkte daar pál bij. Leuk dat je hebt mogen kennismaken. En wat een prachtige kringloopvondsten, jammer dat ik er niet rondliep hahaha (had zomaar gekund). Ik zou vandaag gaan maar ik had een loodgieter over de vloer. Morgen dan maar.
    Succes met je nachtdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vraag me dan ook af of we elkaar herkend zouden hebben :-)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je aanstaand kleinkind! Wat leuk dat je bij de echo mocht zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig hé! Zo'n eerste kennismaking is echt super!
    Wacht maar tot dat je het kindje in je armen krijgt, dat gevoel is echt super!

    En die zaanse huisjes is ook herkenbaar voor mij. Ik ben namelijk opgegroeid in de Zaanstreek.

    En leuke kringloop vondsten is altijd leuk!

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is nog eens een megaleuk uitstapje.
    Je kleinkind zien en toffe vondsten doen. Wat wil een mens nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige vondsten, maar wat nog belangrijker is dat de echo goed is, super,
    je eerste nachtdienst, heel veel succes en lieve groetjes van mij......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bijzonder je kleinkind zo te zien !! en leuke kringloop gelukjes :-)
    en je eerste nachtdienst.. spannend succes !
    liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zo'n echo..:) LEUK ZAANDAM, ben ik opgegroeid en heb ZO vaak op de Zaanse Schans gelopen...zo leuk even terug te zijn via je foto :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bijzonder he zo'n echo. Nog even wachten en dan kun je je kleinkind live aanschouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je oma wordt en ook leuk dat het geslacht nog een verrassing is. Ik vind het toch nog altijd leuker om het niet te weten voordat het kindje geboren is.
    Door al die berichtjes over bezoekjes aan kringloopwinkels en de leuke resultaten daarvan, denk ik dat ik ook maar eens op snor ga.
    Dankjewel voor je goede idee, ;-)
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LEUK!!! Zo bijzonder om een kijkje in zo'n zwangere buik te mogen nemen en heel even het mensje te mogen bezoeken wat zo zijn best doet om hard te groeien ;-)
    Succes met je nachtdienst!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een warm welkom voor de kleine spruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ow, wat fijn, die eerste kennismaking!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om zo je kleinkind voor de eerste keer te zien, nu nog even wachten voor je hem of haar in je armen kunt houden.
    Leuke kringloopvonsten heb je weer gescoord
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar wordt je toch wel even stil van he? Prachtig om dat kleine mensje in wording zo te kunnen zien! Ik mocht er ook bij zijn en ik vond het ontroerend. Eigenlijk wel jammer dat je nog niet weet wat het gaat worden, spannend he?? Nog eventjes geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd aanstaande oma!

    Prachtige geveltjes, echt Nederlands.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, wat bijzonder Linda, dat je zomaar je kleinkind mocht bewonderen!! Gaaf idee he, dat je dit kleine mensje binnenkort zo maar in je armen mag houden :) Enne, over dat rijgen.. ik bedoelde ook doorslaan ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. gefeliciteerd meid, wat leuk, mijn dochter is ongeveer net zover, die had afgelopen vrijdag de 20 weken echo, zij krijgt een meisje, kon het niet voor zich houden, ze heeft al een jongetje, wat zul ji genieten van de komst van dit kleintje, !
    fijne dag verder Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat bijzonder, zo'n eerste kennismaking! :)
    En heerlijke kringloopvondsten ook, ik kan oude boeken meestal ook niet weerstaan!
    Succes bij je nachtdienst!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie duidelijke foto heb je al van je aanstaande kleinkind,gaaf!Ook je vondsten in de kringloop zijn leuk,mooie boeken en die tas is helemaal leuk,ik vindt de kleur zo mooi!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat blijven het wondertjes he. En de echotechniek is idd geweldig. Fijn te horen dat deze mijlpaal met vlag en wimpel is gehaald. Nu op naar de tweede helft en die gaat snel...... Geniet ervan!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige ervaring lijkt me dat! Mooie spullen heb je weer gevonden bij de kringloop. Daar zien we vast nog wel eens weer iets van terug op je blog.

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...