vrijdag 3 mei 2013

Heerlijkheden!!!!!

Ja, vandaag weer heerlijkheid ten top. Heerlijk weer, we hebben zelfs al buiten ontbeten nadat ik had uitgeslapen, hoor!!
Zoonlief die met zijn zus ging kleding shoppen en superleuk geslaagd is!
Mijn mooie dochter met haar 33 weken buikje!!
En een paar leuke kringloopvondsten bij de kringloop in Langedijk. Ik was er nog nooit geweest en ik vond het niet zo heel veel voorstellen maar toch vond ik een paar spulletjes, allereerst deze mooie, kleurrijke schaal die nu op het aanrecht als fruitschaal dienst doet ;-))


een paar leuke Domino-spelletjes, voor de kaartjes uiteraard.




Dit leuke poppenstoeltje spotte ik al meteen bij binnenkomst en kon ik voor € 2,50 echt niet laten staan( dochterlief denkt dat zij een meisje krijgt ;-)


En nog een klompje voor mijn Delfts blauwverzameling!!

Inmiddels ben ik aan het borduren geslagen namelijk een sierrandje voor het lakentje wat in de kinderwagen komt.
Het dekentje in de wagen is antraciet dus ik heb voor vrolijke kleurtjes gekozen en 3 x raden wat het motief is.....juist






gezellige uiltjes ;-))

Geniet van een heerlijk weekend!!!

22 opmerkingen:

  1. Wat een lieve uiltjes. Dat zal een heel mooi lakentje worden!
    Mooie spullen heb je gevonden!

    Fijn weekeinde.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spullen zeg!
    En die uiltjes... ben ik gek op ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow dat randje, liehief ! En wat een goede vondsten zeg, véél kaartjes super !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat. een schattig randje hebt je gemaakt. Super lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een lief borduurwerkje!
    Fijn, als je zo kunt genieten van "alledaagse dingen" die niet speciaal zijn, maar wel speciaal worden door er op een bepaalde manier naar te kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het genieten spat er van af, heerlijk hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig, die uiltjes! Ze komen mooi uit op het lakentje. Heerlijk om daar zo mee bezig te zijn he?
    Je hebt ook leuke aankopen gedaan bij de kringloop. De schaal vind ik prachtig van kleur.

    Fijn weekend en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 33 weken al... ohhooohh het begint behoorlijk in te korten :-) Ik krijg spontaan zin om te borduren met die mooie uiltjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schattig die uiltjes,
    zal mooi staan bij het antraciet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha voor 2,50 is dat de gok zeker waard! Leuk ook die uiltjes! Jij kunt lekker helemaal los nu je oma wordt he, super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks dat de kringloop niet veel voorstelde heb je toch prachtige vondsten! Ow wat een lief uilen-randje,,,,echt super en uniek!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat lief dat borduurrandje,en jongetjes vinden poppenstoeltjes ook leuk hoor....hi hi
    Goed geslaagde kringloopspullen zeg gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spulletjes heb je kunnen vinden!

    En dat je dochter alweer 33 weken zwanger is, wat gaat dat snel zeg.

    En dat randje op het lakentje is echt superleuk!
    Je bent lekker bezig.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ooo super leuke uiltjes,heerlijk he die kringloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O wat een leuke aankopen echt genieten !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede vondsten, vooral dat poppenstoeltje is geweldig! En jeetje joh 33 weken dan is het aftellen al bijna begonnen, wat spannend. Je uiltjes zijn prachtig :)

    Liefs en een heel fijn weekend!
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk allemaal!! En de uiltjes zijn superrrr schattig! :D
    Heel fijn weekend! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh nee dat stoeltje had ik ook niet laten staan, goed geslaagd, ben benieuwd waar jij mee thuiskomt als het wel veel voorstelt in een kringloop :P, mooi die uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke dag en wat een leuke vondsten. Fijne zondag nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuk-die geborduurde uiltjes. Helemaal leuk op een lakentje of handdoek. Alvast een mooie week gewenst-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn de kleine dingen die het doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...